برگزاری اعتکاف در مساجد استان کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری اعتکاف در مساجد استان خبر داد و گفت : در شهر کرمانشاه ۳ مسجد میزبان معتکفان است.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : مردم در نقاط مختلف کرمانشاه به خصوص در شهر کرمانشاه استقبال خوبی از ثبت‌نام در مراسم اعتکاف به عمل آوردند و در این میان حضور جوانان و نوجوانان چشمگیر بوده است.

وی از ثبت‌نام ۶۰۰ نفر تاکنون در مساجد جامع و مسجد النبی شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت : پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰۰ نفر در مراسم اعتکاف شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در روز‌های بیست و هفتم تا بیست و نهم اسفند ماه ثبت‌نام در مسجد حاج شهباز خان نیز انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: در حال حاضر در دو مسجد جامع و حاج شهباز خان ثبت‌نام از معتکفان به صورت حضوری انجام می‌شود.

سروری با عنوان اینکه ثبت‌نام از معتکفان تا روز بیست و نهم اسفند ادامه دارد بیان کرد: مراسم اعتکاف از شب بیست و نهم آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: مسجد جامع برای خواهران و مساجد حاج شهباز خان و مسجدالنبی برای حضور معتکفان برادر در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن، سخنرانی، مداحی و اجرای ویژه برنامه‌هایی با حضور کارشناسان مذهبی طی روز‌های اعتکاف برنامه‌ریزی شده گفت: مردم باید از این فرصت ارزشمند اعتکاف که به تعبیر مقام معظم رهبری از رویش‌های انقلاب است برای داشتن زندگی بهتر و روحیه بهتر برای خدمت به دیگران استفاده کنند تا مورد توجه خداوند و ائمه معصومین باشد .

 

 

انتهای پیام/د

استقبال خوبی از ثبت‌نام در مراسم اعتکاف به عمل آمد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار