آمادگی ۲۷ امامزاده خراسان شمالی برای اسکان مسافران نوروزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: ۲۷ مهمانپذیر در محل امامزاده‌های استان در مسیرهای ارتباطی برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام عظیم آسوده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: ۲۷ مهمانپذیر در محل امامزاده های استان در مسیرهای ارتباطی برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است که در این راستا در ابتدای ورودی استان از مسیر شمال کشور امام زاده سیداحمد محمود (ع) چمن بید با پنج مهمانپذیر آماده پذیرایی از مسافران است.

وی افزود: همچنین امامزاده ابراهیم انصار (ع) شهر آشخانه با چهار مهمانپذیر و امام زاده سیدعباس (ع) بجنورد با یک مهمانپذیر کامل در اختیار مسافران قرار می گیرد.

حجت الاسلام آسوده از امامزاده عبدالرضا (ع) روستای توده شیروان با هفت مهمانپذیر و احمدبن موسی (ع) روستای کوران اسفراین نیز به عنوان دیگر فضاهایی یاد کرد که قابلیت اسکان مسافران نوروزی را دارند.

وی افزود: در شرایط بحرانی برف و سرما و دیگر حوادث طبیعی نیز امکان اسکان مسافران در مابقی فضاهای امامزاده ها وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی اظهار کرد: همزمان با نوروز طرح آرامش بهاری در ۳۹ امامزاده شاخص این استان با برنامه های متنوع فرهنگی اجرا می شود.

انتهای پیام / ب

طرح آرامش بهاری در ۳۹ امامزاده شاخص خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.