آغاز عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اجرای مصوبات کمیته راهبردی ملی تنظیم بازار، عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار را در میادین و بازار‌های میوه و تره بار آغاز کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اجرای مصوبات کمیته راهبردی ملی تنظیم بازار و در راستای حمایت از شهروندان و کمک به دولت، عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار را در میادین و بازار‌های میوه و تره بار آغاز کرد.

با توجه به نیاز شهروندان به محصولاتی نظیر سیب و پرتقال در این ایام، علاوه بر اجرای طرح تخفیفات نوروزی در خصوص انواع محصولات به ویژه میوه و تره بار، عرضه سیب زرد و سیب قرمز و پرتقال تامسون در میادین و بازار‌های میوه و تره بار با همکاری کمیته راهبردی تنظیم بازار میوه و تره بار استان تهران آغاز شد.

براساس این گزارش، از روز گذشته، عرضه سیب زرد و قرمز دماوند به قیمت هر کیلوگرم ۷۵۰۰ تومان و پرتقال تامسون شمال به قیمت هر کیلوگرم ۴۲۰۰ تومان در میادین و بازار‌های میوه و تره بار آغاز شده و مورد استقبال شهروندان که علاوه بر تأمین مایحتاج روزانه، نسبت به خریداری میوه مورد نیاز ایام عید خود اقدام می‌کنند، قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی محصولات غذایی در میادین میوه و تره بار


گفتنی است، رعایت کلیه ضوابط، موازین و دستورالعمل‌های اجرایی، کمی، کیفی و بهداشتی در خصوص محصولات تنظیم بازار، همچنین دستورالعمل‌های کنترلی و نظارتی برای تامین، توزیع و عرضه این گروه از اقلام، الزامی است.

انتهای پیام/

عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار در بازارهای میوه و تره بار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
میوه فروشی سر کوچه حسن آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
کجاست پس این میوه ها، بازار ۸۰۰۰ پرتقال زدن کسی هم نیست تنظیمش کنه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
کجاست پس این میوه ها، ؟؟؟ !!!
آخرین اخبار