عملکرد والیبال بانوان در سال ۹۷

والیبال بانوان ایران در سال ۹۷ عملکردی قابل ملاحظه در مسابقات بین المللی و لیگ داخل کشور داشت.

ویژه نوروز///عملکرد والیبال بانوان در سال 97

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، والیبال بانوان ایران در سال 97 تجارب جدیدی را کسب کرده است که در زیر می خوانید؛

مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا

مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از تاریخ 30 اردیبهشت تا 6 خرداد 97 به میزبانی کشور تایلند برگزار شد و تیم ملی دختران ایران به جایگاه هفتمی در این مسابقات رسید.

مسابقات قهرمانی جوانان آسیا

مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا از تاریخ 20 تا 27 خرداد ماه 97 به میزبانی کشور ویتنام برگزار شد و تیم ملی جوانان دختر ایران در این مسابقات به جایگاه هشتمی آسیا رسیدند.

قهرمانی جام باشگاه های آسیا

نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی جام باشگاه های زنان آسیا از تاریخ 20 تا 27 تیر ماه در کشور قزاقستان برگزار شد و تیم والیبال بانوان پیکان تهران به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کرد و به جایگاه ششمی در جام باشگاه های آسیا رسید.

یک اتفاق خوش برای والیبال بانوان ایران صعود 76 پله ای تیم ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال بود.

مسابقات جام کنفدراسیون های آسیا

ششمین جام کنفدراسیون های زنان آسیا از تاریخ 25 مرداد ماه تا یکم شهریور ماه 97 به میزبانی کشور تایلند برگزار شد و تیم زنان ایران در مرحله مقدماتی توانست استرالیا، قزاقستان و فیلیپین را شکست دهد و از گروه خود به مرحله بعد صعود کند اما باخت ایران مقابل تیم چین باعث شد که بانوان ما از رسیدن به جمع چهار تیم باز بمانند و باخت های بعدی ایران مقابل کره جنوبی و استرالیا، ایران را به جایگاه هشتمی این رقابت ها رساند.

تورنمنت دوستانه مجارستان

تیم ملی والیبال بانوان ایران توانست با چهار پیروزی و یک شکست مقابل نماینده کشور اوکراین به نائب قهرمانی تورنمنت دوستانه مجارستان برسد.

لیگ برتر والیبال بانوان

هفدهمین لیگ برتر والیبال زنان ایران در سال 97 با قهرمانی تیم ذوب آهن اصفهان و نائب قهرمانی تیم پیکان تهران به کار خود پایان داد.لیگ سال 97 بانوان حاشیه ها و مشکلات مالی زیادی را به خود دید از جمله  این حاشیه ها اعتراض های سرمربی تیم پیکان در خصوص برگزار نشدن بازی آخر بین 2 تیم ذوب آهن و پیکان بود تا بنا به درخواست او  تکلیف قهرمان لیگ طور دیگری مشخص شود.
این بود شرحی از آنچه در والیبال بانوان سال 97 گذشت، امید است سال 98 سال بهتری برای والیبال بانوان ایران باشد تا بتواند در تورنمنت های بین المللی صاحب مقام شود.


بیشتر بخوانید:

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد

پورحسن: ناظر‌های والیبال اگر مشکل بینایی دارند بگویند برای آن‌ها عینک بخریم

زبردست: یک روزه نمی‌توانیم در والیبال معجزه کنیم

سایپا ۳ - شهرداری ارومیه/ خودروسازان اولین قدم را محکم برداشتند 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار