برگزاری اجلاسیه شهدای صدا وسیمای مرکز کردستان

اجلاسیه شهدای صدا وسیمای مرکز کردستان با حضور سردار اسماعیل سردار احمدی مقدم، فرمانده سابق ناجا و رییس ستاد پشتیبانی مردم یمن در سنندج برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ابوالقاسم امان‌اللهی رییس صدا وسیما مرکز کردستان در اجلاسیه شهدای صداوسیما مرکز کردستان که پیش از ظهر امروزدر در سالن همایشهای این مرکز برگزار شد، با اشاره به اینکه فضیلت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در این زمان کمتر از شهادت نیست،گفت: بازماندگان هشت سال دفاع مقدس از جمله سردار احمدی مقدم، گنجینه خاطرات آن دوران هستند.

وی بااشاره به برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان در اردیبهشت سال آینده، گفت: این همایش بزرگ تنها محدود به کنگره نشد و اجلاسیه‌های مختلفی در راستای آن برگزار شد که نشان از اهتمام مسئولین استان به بزرگداشت شهدا دارد.

امان‌اللهی در ادامه به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب رهنمودهای ارزنده ای در این زمینه داشتند که اگر سال ها پیش به آن توجه می شد، امروز مشکلات کمتری داشتیم.

وی افزود: برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی پیشانی جبهه جنگ نرم است و باید بتوانیم در این مسیر محکم، بدون تردید و با اراده پیش برویم.

امان اللهی گفت: صداوسیما بسیجی جبهه فرهنگی امروز است که با آگاهی و هوشیاری در این جبهه گام بر می دارد.

امنیت پایدارکردستان ثمره خون شهدای انصار و مهاجر است

سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در ادامه این اجلاسیه گفت: شهدای زیادی از مهاجر و انصار در استان کردستان خونشان درهم آمیخته است و ثمره این آمیختگی امنیت پایداری است که در این استان برقرار است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری 2 کنگره عظیم شهدا شامل کنگره پیشمرگان مسلمان کرد و کنگره 5400 شهید استان کردستان افزود: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در اجرای اجلاسیه‌های مربوط به کنگره شهدا از سال 94 تا امروز در کردستان انجام شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت:کنگره پیشمرگان مسلمان کرد یک برنامه مشترک بین سه استان کردستان، کرمانشاه و آذربایجان‌غربی بود که در سال 94 به مرکزیت استان کردستان در شهرسنندج برگزار شد و از آن به عنوان یک برنامه فاخر فرهنگی یاد می‌شود.

سردار رجبی ادامه داد: با تجربه‌ای که از کنگره پیشمرگان مسلمان کرد داشتیم امروز توانسته‌ایم هم در راستای برگزاری کنگره 540 شهید استان کردستان برنامه‌های فاخری را در سطح استان اجرا کنیم.

شهدا با فداکاری واز خود گذشتگی  نگذاشتند این مرز و بوم به دست دشمنان بیفتد

حجت الاسلام خلیل عبدالهی رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان هم در این نشست گفت: شهدا به ما عزت دادند و در سال های سخت که انقلاب و مرز و بوم به حامی و فداکار نیاز داشت، پیشقدم بودند.

وی بیان کرد: شهدای قهرمان از عزیزان خود دل کندند و در مقابل دشمن ایستادند و نگذاشتند این مرز و بوم به دست دشمنان بیفتد.

رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان  گفت: دشمن باید بداند نیروهای مسلح نمی گذارند منافع ملی ما در آبهای آزاد به خطر بیفتد.

گفتنی است؛در پایان اجلاسیه شهدای صداو سیمای مرکز کردستان  از خانواده شهدای ارتش در استان کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام/م

 

 

 

برچسب ها: سپاه ، اجلاسیه شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.