سردار نقدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بیانیه گام دوم انقلاب وظایف راهبردی و عملیاتی ما را به شکل دقیقی ترسیم کرد

معاون فرهنگی سپاه گفت: بیانیه مقام معظم رهبری وظایف راهبردی و عملیاتی ما را به شکل دقیقی ترسیم کرده است.

بیانیه مقام معظم رهبری وظایف راهبردی و عملیاتی ما را به شکل دقیقی مجسم کرده است/ انقلاب شکوهمند اسلامی استثنایی استسردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص بیانات رهبری در مورد گام دوم ملت ایران اظهار کرد: چهل سال از انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته و یک تجربه بسیار عظیمی متراکم شده و باید قدم بلند بعدی را با استفاده از این تجربه‌ها برداشت.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری چشم انداز را تعیین می‌کند، ادامه داد: این یک مقطع تاریخی مهم است که رهبر معظم انقلاب ما را راهنمایی و مسیر آینده و چشم انداز را تعیین کنند.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه بیانیه مقام معظم رهبری دکترین نظام است، اضافه کرد:این بیانیه بیان وضعیت موجود و نگاهی به گذشته و تجربه‌ها است که وظایف راهبردی و عملیاتی همه ما مردم را به شکل دقیقی مجسم کرده است.

سردار نقدی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب افزود: انقلاب ما یک انقلاب استثنایی بوده که توانسته ۴۰ سال دوام بیاورد و این یک دستاورد بزرگی است که ملت ما کسب کردند و انشاءالله این مسیر را تا آخر ادامه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار