آغاز مانور مشترک یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی قزوین

مانور مشترک یگان حفاظت امور اراضی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ایام نوروز در قزوین آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سید مجید توسلیان معاون حفظ کاربری امور اراضی استان قزوین در مراسم مانور مشترک یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی گفت: این مانور با حضور واحد‌های گشت یگان‌های حفاظت و با استفاده از ۱۵ دستگاه خودرو برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ایام نوروز آغاز شد.

توسلیان بیان کرد: چنانچه ساخت و سازی به صورت غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان صورت گیرد ضابطین و مأموران گشت یگان حفاظت در چارچوب مقررات تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری با متخلفان بشدت برخورد خواهند کرد.

وی همچنین تصریح کرد: روز گذشته شش مورد ساخت و ساز از جمله ویلا‌های غیر مجاز در جاده زیاران روستا‌های صمغ آباد و ابراهیم آیاد از توابع شهرستان آبیک قلع و قمع شد.

معاون حفظ کاربری امور اراضی استان گفت: سامانه ۱۳۱ برای دریافت هر گونه انتقاد، پیشنهاد، گزارش تخلف در ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تغییر کاربری در امور اراضی کشاورزی فعال است.

انتهای پیام/ک

مانور مشترک یگان حفاظت امور اراضی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.