مدیرکل کمیته امداد اصفهان:

مردم اصفهان در عرصه خیر و احسان مثال‌زدنی هستند

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان در عرصه خیر و احسان مثال‌زدنی هستند،گفت : ۱۰ هزار متر مربع فرش و موکت از محل کمک‌های مردم اصفهان خریداری و در آستانه نوروز به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اظهار کرد: ۱۰ هزار متر مربع فرش و موکت مرغوب در آستانه نوروز برای استفاده زلزله‌زدگان به استان کرمانشاه ارسال شد.

 
وی مردم نیکوکار اصفهان را در عرصه خیر و احسان مثال‌زدنی معرفی کرد و گفت:: ۲۶۵ میلیون تومان از محل کمک‌های نیکوکاران و خیران اصفهانی برای خرید این میزان فرش و موکت هزینه شد.
 
مدیرکل کمیته امداد اصفهان بازگرداندن شرایط مردم آسیب‌دیده از زلزله به وضعیت عادی را مستلزم کمک و همیاری همه مردم ایران دانست و گفت:: مردم نیکوکار اصفهان نیز دوش‌به‌دوش سایر هم‌میهنان، کمک‌های خود برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را در اختیار کمیته امداد قرار می‌دهند.
 
متین پور بابیان اینکه روش‌های الکترونیکی کمک به نیازمندان، گزینه‌های متعددی را در برابر نیکوکاران قرار می‌دهد، گفت:: در سامانه #۸۸۷۷* امکان انتخاب استان و شهر برای هزینه کرد هر نوع کمکی وجود دارد و همشهریان گران‌قدر اصفهانی می‌توانند در کنار مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان کمک‌های خود را از این طریق نیز به سهولت در اختیار نیازمندان در هر نقطه‌ای از ایران قرار دهند.
 
انتهای پیام/م 


هدیه نوروزی مردم اصفهان به زلزله‌زدگان کرمانشاه

برچسب ها: کمیته امداد ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.