تکمیل جاده آبادان - اروندکنار

نماینده مردم آبادان در مجلس از اختصاص اعتبار ملی برای تکمیل جاده آبادان - اروندکنار خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس ظهر امروز گفت: متاسفانه جاده آبادان - اروندکنار به جاده مرگ تبدیل شده و وزارت راه و شهرسازی بایستی پاسخگوی علت پیشروی کند این پروژه باشد.

وی با اشاره به حادثه دلخراش اخیر که در جاده آبادان - اروندکنار رخ داد، ادامه داد: تذکرات و هشدار‌های ما به مسؤولان وزارت و راه و شهرسازی شدت گرفته تا هر چه سریع‌تر با اختصاص اعتبارات استانی فاز دوم این جاده را به بهره برداری برسانند.

نماینده مردم آبادان در مجلس افزود: همچنین با حضور در نقاط حادثه خیز و خطرناک این جاده از مسؤولان راهور استان خواسته شد تا علائم راهنمایی و رانندگی مناسب در نظر بگیرند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

کعبی گفت: پیش از این برای تکمیل این جاده ردیف اعتبار ملی در نظر گرفته نشده بود و به‌صورت مقطعی از اعتبارات استانی هزینه می‌شد که روند تکمیل این جاده را با کندی مواجه کرده است.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق سازمان برنامه و بودجه ردیف اعتبارات مناسبی برای این جاده در نظر گرفتیم و در بودجه سال ۹۸ این مهم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ د

اختصاص اعتبار برای تکمیل جاده آبادان - اروندکنار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.