۴۰ پایگاه امداد و نجات و پست ایمنی و سلامت آماده خدمت رسانی در نوروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از آمادگی ۴۰ پایگاه امداد و نجات و پست ایمنی و سلامت برای خدمت رسانی در نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدباقر محمدی ایام نوروز را فرصتی مناسب در راستای معرفی ظرفیت‌های استان و همچنین شناساندن هرچه بهتر جمعیت هلال احمر به عموم مردم معرفی کرد .

وی گفت: استان کردستان بدلیل برخورداری از جاذبه‌های عظیم گردشگری و برخورداری از آب و هوای مناسب و معتدل، هرسال پذیرای میهمانان و مسافران زیادی از نقاط مختلف ایران بوده و در این راستا با افزایش پست‌های امداد و نجات موقت، واکنش سریع و امدادبانوان سعی در ایجاد اطمینان خاطری برای گردشگران داشته ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان، از فعالیت ۲۰ پست ایمنی و سلامت و ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در ایام نورز جهت ارائه خدمات امدادی، فرهنگی و آموزشی به مسافران و گردشگران خبر داد.

محمدباقر محمدی افزود: ۵۴۰۰ نفر روز امدادگر و عضو جوان جمعیت هلال احمر کردستان در پایگاه‌های امداد و نجات و پست‌های نوروزی در شهرستان‌های تابعه استان کردستان آماده خدمات رسانی به گردشگران و مسافران هستند.

وی خاطرنشان ساخت: ۲۰ پست ایمنی و سلامت نوروزی مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های تابعه استان کردستان آماده ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به هموطنان بوده و همچنین ۲۰ پایگاه امداد و نجات با فعالیت نجاتگران آموزش دیده جمعیت به پوشش حوادث احتمالی در محور‌های مواصلاتی استان می‌پردازند.

وی هدف عمده فعالیت پست‌های ایمنی و پایگاه‌های امدادی و همچنین طرح‌های حوزه داوطلبان را ایجاد اطمینان خاطر برای مسافران و ساختن سفری آرام و بدون حادثه برای گردشگران استان کردستان خواند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان در خاتمه، تعامل و هماهنگی بین نهاد‌های خدمت رسان عضو ستاد تسهیلات و خدمات نوروزی استان را به عنوان یک عامل مهم در راستای اجرای طرح‌های خدمات نورزی عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود که استان کردستان در کنار سایر استان‌های کشور به بهترین شکل ممکن، بهترین نوع خدمات را به هموطنان ارائه کنند.

انتهای پیام/ع

۴۰ پایگاه امداد و نجات و پست ایمنی و سلامت آماده خدمت رسانی در نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.