آغاز فعالیت ۲۰ ایستگاه نوروزی پلیس در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۲۰ ایستگاه نوروزی پلیس در تعطیلات نوروز ۹۸ فعالیت خود را در مناطق تفریحی زیارتی و تفریح گاه‌های استان آغاز می‌کنند.

شروع فعالیت ۲۰ ایستگاه نوروزی پلیس در ایلامفرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس از تاریخ ۲۵ اسفند ماه گفت: اجرای این طرح با آماده باش کامل رده‌های پلیس تا ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۸ استمرار خواهد یافت.

سردار یاری با اشاره به اینکه نشاط بهاری، نظم و قانونمداری به عنوان شعار پلیس در نوروز ۹۸ انتخاب شده است، افزود: بدون وجود نظم و قانون جامعه رنگ آرامش، آسایش و امنیت را نخواهد دید.

وی در ادامه با اشاره به کارگیری بیش از ۲۰۰ گشت خودرویی و موتوری در طرح نوروزی پلیس گفت: این گشت‌ها وظیفه پوشش انتظامی و امنیتی مناطق جرم خیز، تفرجگاه‌ها و اماکن زیارتی استان را برعهده خواهند داشت.

سردار یاری همچنین به راه اندازی گشت کوهستان در این ایام اشاره کرد و افزود: با همکاری پلیس پیشگیری و یگان ویژه انتظامی استان ۱۰ واحد گشت خودرویی و ۱۰ واحد گشت موتوری در قالب گشت‌های کوهستان در مناطق تفریحی استان به مردم و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام حفظ آرامش و امنیت مردم و پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی را دو اولویت پلیس در تعطیلات نوروز ۹۸ عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی علاوه بر حضور پررنگ در سطح شهرها، جاده‌ها و تفرجگاه‌های استان مصمم هستیم با هنجارشکنان و افرادی که بخواهند با تخطی از قانون موجبات نگرانی و ناراحتی خانواده‌ها را فراهم آورند قاطعانه برخورد نمائیم.

وی در ادامه به طرح نوروزی نظارت بر اماکن و اصناف در روز‌های پایانی سال ۹۷ و تعطیلات نوروز ۹۸ اشاره کرد و افزود: با هماهنگی صورت گرفته با مرجع محترم قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت گشت‌های مشترک فعالیت خود را با هدف حفظ آرامش بازار و مقابله با قاچاق و احتکار مایحتاج مردم آغاز خواهند کرد.

سردار یاری با تأکید بر حضور مستمر گشت‌های خودرویی پلیس راه و راهور استان در تعطیلات نوروز ۹۸ گفت: در این ایام بالغ بر ۳۵ گشت خودرویی در جاده‌های برون شهری استان وظیفه نظارت و کنترل تردد‌ها را بر عهده دارند.

چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال ۲ ماموریت پلیس در پایان سال ۹۷

سردار یاری اجرای طرح پیشگیری از حوادث در چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال را از دیگر برنامه‌های پلیس استان در ایام پیش رو عنوان کرد و افزود: بیش از ۳۵ گشت خودرویی پلیس راه و پشتیبانی گشت‌های پیاده و موتوری از دیگر واحد‌های انتظامی و یگان ویژه، مسیر‌های منتهی به زیارتگاه‌ها و آرامستان‌ها و قبور شهدا تحت پوشش و نظارت پلیس قرار گرفت.

وی با تاکید بر تشدید برخورد‌های قاطع پلیس با تخلفات حادثه ساز در این ایام، ابراز امیدواری کرد، رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند تا از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام پیشگیری از وقوع حوادث تلخ در چهارشنبه آخر سال را یکی دیگر از ماموریت‌های پلیس در ایام منتهی به تعطیلات نوروز ۱۳۹۸ عنوان کرد و گفت: تمهیدات ویژه‌ای از ابتدای اسفند ماه اندیشیده شده است و تلاش‌های گسترده‌ای برا جلوگیری از ورود مواد محترقه به استان انجام گرفته است.

فرمانده انتظامی استان در پایان به نتایج نظرسنجی انجام شده در تعطیلات نوروز ۱۳۹۷ اشاره کرد و تصریح کرد: در این نظرسنجی بیش از ۹۱ درصد پاسخگویان از عملکرد واحد‌های انتظامی است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نوروز 98 ، عبور و مرور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.