اسباب کشی در ایام نوروز ممنوع

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: جا به جایی اثاثیه منزل در ایام نوروز بدون دریافت مجوز از کلانتری‌ها ممنوع است.

اسباب کشی در ایام نوروز ممنوعبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ علی چگینی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گفت: به منظور پیشگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل توسط سارقان با هماهنگی بعمل آمده با کلانتری‌ها هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی در طول ایام نوروز با تایید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد.

وی به بنگاه داران معاملات ملکی که منازل مسکونی را اجاره یا رهن یا به فروش می‌رسانند توصیه کرد: کسانی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند و قصد جابجایی اسباب و اثاثیه را دارند به آنان یادآوری کنند حتما با کلانتری محل هماهنگ کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی قزوین به منظور پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد از خالی گذاشتن منزل خود تا حد امکان خوداری کنند.

وی با تاکید بر خوداری از نگهداری اشیاء قیمتی و پول نقد زیاد در منزل و مطلع ساختن افراد و همسایه‌های مورد اعتماد در صورت ترک منزل از شهروندان خواست لوازم با ارزش خود را ایمن ساخته و یا از منزل خارج کنند.

انتهای پیام/ک

جا به جایی اثاثیه منزل در ایام نوروز بدون مجوز ممنوع است

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار