رامبد جوان دوست دارد با چه کسی همبازی شود؟ / مجری «خندوانه» به فکر بچه داری افتاد!

رامبد جوان با حضور در برنامه تحویل سال از سرنوشت خندوانه و دلایل حمایتش از یوسف اصلانی در طرح انتخاب چهره مردمی گفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رامبد جوان در ابتدا خطاب به علی ضیا از او پرسید چه زمانی به خندوانه می‌آیی که ضیا پاسخ داد عید می‌آیم، فقط خواهش می‌کنم بازی‌های آسان طراحی کنید.

مجری «خندوانه» درباره سرنوشت این برنامه که گفته بود بعد از نوروز ادامه نمی‌دهد، گفت: فعلا نوروز را داریم و باید ببینیم بعد چه اتفاقی می‌افتد.

پیشنهاد رامبد جوان برای سفر‌های نوروزی/ دوست داشتم با حامد بهداد، نوید محمدزاده و لیلا حاتمی همبازی شوم

وی درباره اینکه آیا قرار است مشغول ساخت فیلم شود، افزود: تصمیم دارم استراحت و بچه داری کنم؛ هنوز اسم بچه‌ معلوم نیست. به یک سری اسم فکر کرده‌ایم اما اسامی زیادی به فامیلی جوان می‌آید البته می‌گویند حق مادر است که اسم را انتخاب کند.

لطفا گزینه اول و آخرتان شمال نباشد

جوان در پاسخ به اینکه عید کجا برویم، بیان کرد: خیلی جاها؛ اولا خواهش من این است که اینقدر گزینه اول و آخرمان شمال نباشد. وقتی تعطیل می‌شود خیلی‌ها جا دارند و شمال می‌روند، اما مناطق دیگری مثل کردستان، سیستان و بلوچستان و خراسان و... وجود دارد. ما به خاطر شغلمان جا‌های زیادی رفته ایم و ایران جا‌های شگفت انگیز بسیار زیادی دارد؛ پیشنهاد اول من کردستان و بعد سیستان و بلوچستان است.

کارگردان «قانون مورفی» در پاسخ به اینکه چه بخوانیم، ادامه داد: من این چند روز فهرستی از کتاب‌هایی را جمع آوری کرده ام که به دوستان بدهم بخوانند، اما هیچ کدام یادم نیست.

جوان ادامه داد:در برنامه سروش صحت عزیز رفته بودم از ژانر‌ها حرف زدم مثلا ژانر پلیسی؛ یک نویسنده فرانسوی که فوت کرده کتاب‌های درخشانی در این ژانر نوشته است.

«متری ۶ و نیم» و «تختی» را از دست ندهید

 رامبد جوان ادامه داد: فیلم‌های سینمایی روی پرده از جمله «متری ۶ و نیم» و «تختی» را نباید از دست بدهند. «رحمان ۱۴۰۰» را ندیده ام، اما منوچهر هادی و علی سرتیپی کار بلد هستند. به نظر من هر فیلمی را که روی پرده می‌آید باید دید و حتما هم روی پرده دید چرا که کارگردان‌ها فیلم را برای پرده می‌سازند؛ وقتی فیلم را در خانه می‌بینید کار کارگردان را ضایع کرده اید.

پیشنهاد رامبد جوان برای سفر‌های نوروزی/ دوست داشتم با حامد بهداد، نوید محمدزاده و لیلا حاتمی همبازی شوم

یک سوم فروش «قانون مورفی» به ما برگشت

وی درباره فروش ۱۰ میلیاردی فیلم خود تاکید کرد: وقتی فیلمی می‌فروشد یک سوم آن به سرمایه گذار برمی‌گردد یعنی من و محمد شایسته و این هزینه‌ای بود که ما برای فیلم کرده بودیم.

یوسف اصلانی جنگجوی قابل احترامی است

جوان که در زمینه طرح انتخاب چهره مردمی «فرمول یک» نیز از یوسف اصلانی حمایت کرده بود، درباره دلیل رای خود توضیح داد: یوسف فوق العاده است البته دیگر دوستان هم فوق العاده هستند، اما من چون او را از نزدیک می‌شناسم، می‌دانم او چه آدم عجیبی است. اینکه این تعداد از بچه‌ها را اینگونه در بغل بگیری و از آن‌ها مراقبت کنی، به طوری که خانواده خودت با آن‌ها ترکیب شوند و بچه خودت با این بچه‌ها بزرگ شوند خیلی جالب است. یوسف حتی به بهزیستی می‌رود و می‌گوید بچه‌ای را که نمی‌توانی نگه داری به من بده. این کار خیلی زور می‌خواهد و سختی و مسئولیت دارد. این خیلی کار ویژه‌ای است و روح و روان این بچه‌ها را باید نوازش کرد. آن‌ها خیلی حساس هستند و وقتی تو این شرایط را قبول می‌کنی باید خیلی جسور باشی. یوسف جنگجوی قابل احترامی است و هیچوقت کوتاه نمی‌آید.

هیچکدام این چهره‌های مردمی نمی‌خواهند با هم رقابت کنند

بازیگر «خانه سبز» تاکید کرد: نرگس کلباسی هم فوق العاده است. من یک بار پای تلفن روی آنتن برنامه شما آمدم و گفتم کار خیری را که این عزیزان انجام می‌دهند دچار اشکال نمی‌کند اینکه آن‌ها را توی مسابقه بندازیم؟ تو گفتی نه؛ هیچ کدام نمی‌خواهند اول شوند همه کسانی که در این قاب قرار گرفته اند، قطعا قاب پهن‌تر و بزرگتری لازم دارد و لنز واید می‌خواهد. هیچکدام به خاطر اینکه با هم رقابت کنند این کار را نکرده اند.

پیشنهاد رامبد جوان برای سفر‌های نوروزی/ دوست داشتم با حامد بهداد، نوید محمدزاده و لیلا حاتمی همبازی شوم

هدایای مادر علی ضیا به رامبد جوان

در ادامه ضیا هدایایی را از طرف مادرش به جوان داد که شامل دو کتاب شهره احدیت بود.

دوست داشتم با حامد بهداد، نوید محمدزاده و لیلا حاتمی همبازی شوم

پس از این مسابقه‌ای بین ضیا و جوان برگزار شد که در پاسخ به یکی از سوالات آن مبنی بر اینکه سه بازیگری که دوست داشتی با آن‌ها بازی کنی و نشد چه کسانی هستند، جوان از حامد بهداد، نوید محمدزاده و لیلا حاتمی نام برد.

بعد از این افشین قطبی نیز به برنامه آمد و جوان در واکنش به حضور او گفت: من در زمان مربی‌گری آقای قطبی از موفقیت تیم ذوق زده می‌شدم. الان لو دادم که قدری نسبت به پرسپولیس علاقه دارم!

ضیا در ادامه اسامی برخی چهره‌ها را آورد و جوان باید درباره آن‌ها حرف می‌زد. وی محمدحسین فرحبخش را دوست قدیمی اش معرفی کرد که گرچه نسبت به هم بداخلاقی کردند، اما خیلی زود آشتی کردند و درباره صَفر کشکولی گفت: عزیز دلم من یک جایی از یک سری خبرنگاران محترم دلخور بودم و حرفی زدم که در جمله ام اسم او بود بعد برای اینکه خیلی مستقیم و مشخص از ایشان عذرخواهی کنم به خندوانه دعوتشان کردم. گفتیم و خندیدیم و شب خیلی خوبی بود.

مجری «خندوانه» درباره بهروز بقایی گفت: من هم خیلی دوستش دارم هم به او ارادت دارم، هم این امکان برایمان پیش آمد که بتوانیم از او دعوت به همکاری کنیم آن هم زمانی که او روحیه سرحالی نداشت، اما خندوانه و بخشی که بهروز کار می‌کرد خیلی خوب بود.

وی در پایان گفت: برای مردم عزیز آرزوی سلامتی می‌کنم ان شاءالله آخر سال همه سرحال و درجه یک به استقبال ۹۸ بروید.

گفتنی است علی ضیا تا سه شنبه ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک را هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌ برد، چهارشنبه نیز برنامه در دو بخش ۱۹ تا ۲۰:۳۰ و ۲۳ تا ۲ بامداد پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلمان تاجیک
۰۸:۴۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
عادل را برگردانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
من هرچقدررامبدراتوتلوزیون نبینم خوشحال مشوم فقط عادل
Iran (Islamic Republic of)
Jمهشید
۰۲:۵۷ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
کی از تو نظر خواست ؟؟؟ خیلیا دل خوشیشون له همین رامبدو امثال ایناس پس لطفا از جانب دل خودت حرف زیادی نزن ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۲۰:۲۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
عادل هم خیلی تکراری شده بنظرم برنامه نود نیاز به تنوع داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
چرا عادل خذف کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
ما مردم فقط مجری عادل را می خواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
شما یه نفرید ازز جانب مردم صحبت نکنید بنده بین مردم هستمو وضعیتشونو میبینم مطالبه مردم اقتصاد است
آدرس غلط ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
اصلا ازش خوشم نمياد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
چرا عادل رو حذف کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
این باشگاه خبرنگاران خبر از فردوسی پور پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
زودتر خبر کنار گذاشته شدنشونو بذارید خیلی خوشحال میشیم
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۱:۰۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
سلام ،

اسمش را بگذار ، محدثه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
اسم منم محدثه ست
آخرین اخبار