آغاز طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۳ امامزاده و بقعه متبرکه استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح آرامش بهاری در ۲۳ امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: این طرح تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
 
وی افزود: همچنین تمامی بقاع متبرکه استان آماده میزبانی از زائران و گردشگران نوروزی هستند.

وی اضافه کرد: ارتقای سطح معرفتی مردم و ایجاد فضای معنوی، خدمات رسانی به مسافران در عرصه اسکان و پذیرایی در ایام تعطیلات نوروز، ارائه مشاوره چهره به چهره، پرسش و پاسخ، اجرای برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اقامه نماز جماعت و ویژه برنامه تحویل سال از مهمترین برنامه‌های طرح آرامش بهاری است.

امیری ادامه داد: خیمه‌های معرفت هم در امامزادگان حلمیه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد، عزیزالله (ع) شهر کیان، سید بهاءالدین محمد (ع) شیخ شبان، باباپیراحمد (ع) بن، سید علی اکبر (ع) شهر نافچ، محمد ابن علی (ع) منجرمویی لردگان، سید محمد (ع) بارده و سید محمد (ع) در غرب شهرکرد راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی مبلغان بومی و اعزامی از قم در خیمه‌های معرفت مشغول فعالیت می‌شوند گفت: در این مدت ۲۵ مبلغ اعزامی از قم و تعدادی از مبلغان استان به نشر معارف اسلامی، باور‌های دینی و آموزش سبک زندگی اسلامی و تبلیغ فرهنگ وقف می‌پردازند.

انتهای پیام/ز

طرح آرامش بهاری در چهارمحال و بختیاری آغاز  شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار