آغاز سفر های نوروزی و افزایش تلفات جاده ای همدان

با آغاز سفر های ویژه تعطیلات نوروزی تلفات جاده ای استان همدان افزایش یافت.

آغاز سفر های نوروزی و افزایش تلفات جاده ای همدانسرهنگ عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: از ۴ روز پیش ستاد سفر‌های نوروزی استان شروع به کار کرده است طی این روز‌ها تعداد تردد‌های جاده‌ای و تلفات جانی و جرحی نسبت به روز‌های پیش از آن افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه از امروز ترافیک در همه محور‌های مواصلاتی استان همدان افزایش یافته است افزود: تعداد تصادفات جرحی این روز‌ها به طور متوسط دو برابر سایر روز‌ها و در این باره زمانی تنها یک مورد تصادف فوتی داشته ایم.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: در تصادف دیشب در جاده همدان کردستان، یک راننده خودروی ۲۰۶ که از سمت سنندج به سمت همدان می‌آمد به دلیل خواب آلودگی با گارد ریل کنار جاده برخورد کرد و پس از انتقال به بیمارستان صبح امروز درگذشت.

وی با اشاره به اینکه پارسال هم در طرح سفر‌های نوروزی تا به امروز یک مورد فوتی داشتیم اظهارداشت: امسال علی رقم بیشتر شدن بار ترافیکی خوشبختانه تعداد تصادفات جرحی در این مدت از ۲۰ مورد به ۱۶ مورد کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان همدان خاطر نشان کرد: هم اکنون بار ترافیکی در جاده‌های همدان به تهران و همدان به کرمانشاه و کردستان نیمه سنگین است و بعد از ظهر‌ها در برخی مواقع ترافیک سنگین را هم شاهد هستیم.

انتهای پیام/ا

یک نفر قربانی سفر‌های نوروزی در جاده‌های استان همدان

 

 

 

برچسب ها: سفرنوروزی ، جاده ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار