قتل هولناک زن جوان به دست همسر شیشه ای

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از قتل هولناک زن جوان به دست همسر شیشه‌ای در این شهرستان خبر داد.

قتل هولناک زن جوان به دست همسر شیشه ایسرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: : در پی اعلام یک فقره آتش سوزی منزل مسکونی در شانزدهم بهمن ماه سالجاری در خیابان فردوسی شهر ایرانشهر بلافاصله تیم‌های از عوامل انتظامی و عوامل امد ادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی و امدادی حریق مهار که متاسفانه زنی حدوداً ۳۷ ساله به علت سوختگی شدید فوت و جسدش با دستور مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به سرنخ‌های موجود در محل حادثه و نظریه کارشناسان آتش نشانی مبنی بر عمدی بودن حریق به همسر متوفی مظنون و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

سرهنگ سعادتی گفت: در ادامه با توجه به نظریه پزشکی قانونی مبنی بر مسمومیت فرد متوفی قبل از حادثه با دارو‌های خواب آور مظنون به قتل تحت بازجوئی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

متهم ۴۳ ساله که اعتیاد شدید به ماده مخدر شیشه دارد در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده پرده از قتل همسرش برداشت و اعلام داشت در پی اختلافات شدید خانوادگی ناشی از اعتیادش به مواد مخدر شب حادثه به همسرش داروی بیهوشی خورانده و در ادامه مقداری بنزین روی وی ریخته و او را به آتش کشیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار