در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تیرماه؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی شعر طنز و داستان کوتاه طنز اراک

علاقه مندان به شرکت در چهارمین دوره جشنواره شعر طنز اراک و سومین دوره جشنواره داستان کوتاه اراک می توانند تا تیرماه آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند

تیرماه، آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی شعر طنز و داستان کوتاه طنز اراک

حمید حسنی دبیر جشنواره ملی شعر طنز اراک و شعر داستان کوتاه طنز اراک در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این جشنواره های ادبی گفت: هم اکنون چهارمین دوره جشنواره ملی شعر طنز اراک و سومین دوره جشنواره داستان کوتاه را شروع کردیم.علاقه مندان به شرکت در این جشنواره های ادبی می توانند تا تیرماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به تغییرات دوره جدید برگزاری جشنواره ملی شعر طنز اراک و داستان کوتاه طنز اراک افزود: دو سه تغییر در چهارمین دوره جشنواره ملی شعر طنز اراک و سومین دوره جشنواره داستان کوتاه طنز اراک ایجاد کردیم. دو موضوع حقوق شهروند و تکالیف شهروندی هم به این دوره از جشنواره های ادبی اضافه شده است.در روند برگزاری جشنواره های شعر ملی طنز اراک و داستان کوتاه طنز اراک تغییری ایجاد کردیم.

دبیرجشنواره ملی شعر طنز اراک ادامه داد: تلاش کردیم چند کارگاه را در حوزه شعر طنز و داستان کوتاه طنز اراک پیش از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی شعر طنز اراک و داستان کوتاه طنز اراک در شهر اراک برگزار کنیم.یکی از کارهایی که برای این جشنواره ادبی انجام دادیم برگزاری یک برنامه مشارکتی با حوزه هنری شهر اراک با عنوان دوگوله بود این برنامه در سطح کشور بازتاب داشت و در این برنامه شاهد حضور طنزپردازان بودیم.

حسنی با اشاره به انتشار کتاب سومین دوره برگزاری جشنواره ملی شعر طنز اراک و داستان کوتاه طنز اراک و رونمایی از  آن در سه ماه پیش اظهار داشت: کتاب سومین دوره برگزاری جشنواره ملی شعر طنز اراک و داستان کوتاه طنز اراک میان مردم توزیع شد. یک ماه پس از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی شعر طنز اراک و داستان کوتاه اراک، کتاب این دوره از برگزاری جشنواره را هم منتشر می کنیم.

وی با اشاره به آثار ارسالی به جشنواره ملی شعر طنز اراک و داستان کوتاه طنز اراک تصریح کرد: تعدادی اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر طنز اراک و داستان کوتاه طنز اراک تا کنون  رسیده است البته تعداد این آثار زیاد نیست امروز صبح هم یکی از اساتید حوزه طنز اثر خود را  برای من به منظور شرکت در جشنواره ارسال کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار