قدمگاه ۶۶ شهید مازندرانی در هفت تپه خوزستان میزبان مسافران نوروزی

قدمگاه ۶۶ شهید مازندرانی در هفت تپه خوزستان میزبان کاروان‌های راهیان نور در تعطیلات نوروزی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار عبدالله ملکی مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری مراسم کلنگ زنی یادمان ۲ شهید گمنام امروز در هفت‌تپه خبر داد و گفت: بعد از دفاع مقدس هفت تپه تخلیه و با کمک‌های مالی مردم مازندران سنگر‌های هفت تپه، پشتیبانی، آشپزخانه، حمام، محل گردان‌ها و مهندسی و ستاد ساخته شد.

وی افزود: هم اکنون کاروان‌های راهیان نور از مازندران، گلستان، گیلان و سایر استان‌ها برای بازدید از منطقه در محل پشتیبانی لشکر حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام در سال گذشته و اوایل سال ۹۸ در هفت تپه، گفت: یادمان دو شهید گمنام توسط جهاد کشاورزی مازندران به همت و همکاری استانداری و سازمان برنامه و بودجه، سپاه کربلا و اداره‌کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ساخته می‌شود.

سردار ملکی افزود: حسینیه‌ای  در کنار این یادمان با کمک سپاه کربلا و مسئولان استان ایجاد می شود تا در مواقع اعزام کاروان‌ها به راحتی از محل بازدید و با زیارت دو شهید گمنام بروند.

وی از برگزاری مراسم ویژه سالگرد شهدای گمنام در یکم فروردین با حضور پیشکسوتان و راهیان نور خبر داد و گفت: تعدادی از خانواده‌های شهدا توسط سپاه کربلا و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در قالب کاروان‌های راهیان نور اعزام شده و از محل شهادت فرزندان، همسران و برادران خود بازدید و زیارت کردند.

هفت تپه منطقه عمومی شوش خوزستان محل آموزش و پشتیبانی لشکر ویژه ۲۵ کربلا در زمان هشت سال دفاع مقدس بوده و سال‌ها رزمندگان مازندرانی و فرماندهان در این مکان مستقر و کار می‌کردند.

انتهای پیام/آ

 

برگزاری مراسم یادبود ۲ شهید گمنام در هفت‌تپه

برچسب ها: شهدا ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.