مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

هزار سبد غذایی در مناطق محروم استان اردبیل توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هزار سبد غذایی با یاری خیران و موسسات خیریه در بین خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اردبیل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه در کنار پرداخت عیدی به مددجویان تحت حمایت خدمات حمایتی دیگری نیز به آن‌ها ارائه می‌شود، افزود: توزیع هزار سبد غذایی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اردبیل از جمله اقدامات مهم کمیته امداد در آستانه عید نوروز است.

وی با اعلام اینکه ارزش هر سبد غذایی حدود ۲۰۰ هزار تومان برآورد شده است، بیان کرد: نیکوکاران اردبیلی به خوبی در شرایط اقتصادی کنونی جامعه به یاری نیازمندان به خصوص اقشار آسیب‌پذیر ساکن در مناطق محروم شتافته‌اند که این امر بار مشکلات آن‌ها را کاهش خواهد داد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در اولویت خدمت رسانی کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، افزود: امیدواریم با یاری هر چه بیشتر خیران و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم اقدامات قابل توجهی را در این مناطق به انجام رسانیم.

دشتی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از خدمات حمایتی این نهاد به مناطق محروم استان اردبیل اختصاص یافته است، گفت: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های اجرایی و مشارکت نیکوکاران اردبیلی در طرح‌های حمایتی کمیته امداد، تلاش داریم بخش مهمی از مشکلات و گرفتاری‌های مددجویان و خانوار بی‌بضاعت ساکن در مناطق محروم را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه وی با اعلام اینکه ۳۴ درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در مناطق محروم و مرزنشین سکونت دارند، افزود: هم‌اکنون ۹۷۱۶ خانوار در قالب ۱۶ هزار و ۹۴۱ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ساکن مناطق محروم و مرزنشین استان اردبیل هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه رفع تمامی مشکلات خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم نیازمند مشارکت همه جانبه خیران است، اعلام کرد: مراکز نیکوکاری استان اردبیل و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تهران فعالیت‌های گسترده‌ای را برای رسیدگی به امور نیازمندان ساکن در مناطق محروم به کار گرفته‌اند تا شاهد پیشرفت و توسعه در چنین مناطقی باشیم.

دشتی با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ جفت کفش نیز در بین خانوار تحت حمایت توزیع شده است، گفت: نیکوکاران اردبیلی و خیران سایر استان‌ها در روز‌های پایانی سال با اقدامات خیرخواهانه خود دل مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند را شادی بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه در اقدام خداپسندانه دیگری یکی از حامیان طرح اکرام بیش از ۶۵ میلیون تومان به خرید پوشاک مناسب برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل کمک کرده است، بیان کرد: توزیع ۲۵۰ دستگاه اجاق‌گاز در بین نوعروسان تحت حمایت نیز از دیگر اقدامات ارزشمند خیران اردبیلی در یاری‌رسانی به مددجویان است.

دشتی ضمن قدردانی از مردم نیک‌اندیش و نیکوکار استان اردبیل که همواره به یاد فقرا و نیازمندان هستند، گفت: رشد ۳۳ درصدی کمک‌های مردمی در سال‌جاری بیانگر ترویج فرهنگ احسان و انفاق در بین آحاد مختلف استان اردبیل است که به ویژه در شرایط خاص اقتصادی از یاد مددجویان غافل نشده و بیش از پیش از آن‌ها دستگیری کرده‌اند.

انتهای پیام/ح

رشد ۳۳ درصدی کمک‌های مردمی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار