بازگشایی برخی جاده های شمالی استان سمنان

با تلاش راهداران و امدادگران هلال احمر جاده های شمالی شهرستان های دامغان و مهدیشهر بازگشایی شد و مسافران گرفتار در برف گردنه خوش ییلاق نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اعلام کرد : با تلاش راهداران ، همه محورهای شهرستان مهدیشهر که بر اثر بارش برف و کولاک بسته شده بود ، بازگشایی شد و تردد ایمن در آن جریان دارد.

پلیس راه نیز از رانندگان خواسته در تردد در جاده های استان سمنان بخصوص گردنه های برف گیر و کوهستانی ، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

فرماندار شاهرود هم گفت: آخرین بازماندگان گرفتار در برف و کولاک محور شاهرود - آزاد شهر که سرنشینان یک مینی بوس بودند با تلاش ماموران اداره راه و سازمان های امدادی نجات یافتند.

این محور از دیروز به علت بارش شدید برف بسته است.

نیروهای هلال احمر، ارتش، پدافند هوایی سپاه، اورژانس و راهداری در راه های مواصلاتی شهرستان شاهرود برای امدادرسانی به مسافران آماده اند.

به گفته محمد کرم محمدی، تعدادی از خودروهای گرفتار در برف آزاد شده و عده ای دیگر از هموطنان نیز با خودروهای امدادی به شهرهای کلاته خیج، بسطام و شاهرود رسانده و اسکان داده شدند.

انتهای پیام / گ

جزئیات بازگشایی برخی جاده های شمالی استان سمنان 

برچسب ها: حوادث ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار