تداوم نظارت‌ها در تعطیلات نوروز

نظارت بر بازار در تعطیلات نوروز ۹۸ هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در نشست کمیسیون نظارت بر بازار با اعلام این خبر گفت: بازرسی‌های مشترک به صورت محسوس و نامحسوس در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها با شدت و جدیت در ایام نوروز انجام خواهد شد.

وی وقوع برخی از تخلفات را عدم اطلاع از قوانین صنفی عنوان کرد و افزود: آموزش روسای اتحادیه‌ها و اصناف برای ارتقای سطح علمی آنان ضروری است و باعث پیشگیری از بسیاری از تخلفات صنفی خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: به لحاظ حساسیت و تعدد ماموریت‌های اتاق‌های اصناف باید در سیاستگذاری و برنامه ریزی‌ها به بخش اصناف و رسیدگی امور بازار بودجه بیشتری اختصاص یابد تا ماموریت‌های نظارتی این اداره به درستی انجام شود.

دلق پوش نظارت بر بازار را در سال ۹۸ دارای اهمیت بالای عنوان کرد و افزود: وحدت عملی بین روسای اداره‌های صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها و روسای اتاق‌های اصناف باعث هم افزایی ویژه در کنترل بازار می‌شود.

وی اعلام کرد: شهروندان و مسافران در ایام نوروزی می‌توانند در صورت مشاهده و بروز هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴  گزارش کنند.

انتهای پیام/اص

نظارت‌ها در تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.