دهمرده‌ای با اشاره به آمادگی پرسنل بیمارستان برای مراسم چهارشنبه سوری گفت: تاکنون ۲ کودک در بیمارستان مطهری بستری شدند.

بستری ۲ کودک در بیمارستان مطهریبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی دهمرده‌ای رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ۲ مصدوم بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند که یکی از آن‌ها کودکی ۳ یا ۴ ساله و دیگری کودکی ۱۲ ساله است که از ناحیه دست و صورت دچار حادثه شده اند؛ اکنون مصدومان تحت مداوا قرار دارند و حداقل ۲۴ ساعت در بیمارستان بستری می‌شوند.

وی گفت: خوشبختانه با فرهنگ سازی خوبی که انجام شده است تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال بسیار کم و به جز یک مورد انفجار کارگاه ترقه سازی مورد خاصی گزارش نشده است.

رئیس بیمارستان شهید مطهری اظهار کرد: یک انفجار کارگاهی در ماه گذشته داشتیم که تعداد هشت نفر مصدوم شده اند و متاسفانه یک نفر فوت و بقیه مرخص شده اند.

وی افزود: نسبت به سال‌های گذشته آمار مراجعه کننده خیلی کم‌تر بوده است؛ امروز تنها ۲ کودک با ۱۰ درصد سوختگی در بیمارستان بستری شده اند.

دهمرده‌ای بیان کرد: پزشکان بیمارستان مطهری از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در آمادگی کامل قرار دارند، اما ۴۸ ساعت اخیر بیشترین آمادگی ما از نظر متخصصان حاضر در بیمارستان مطهری است.

انتهای پیام/

وضعیت مصدومان چهارشنبه سوری در بیمارستان مطهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار