خوزستان جزء بالاترین استان‌ها در زمینه کشف سرقت

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۸۵ درصد سرقت‌های سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در سال جاری ۸۵ درصد سرقت‌ها کشف شد که جزء بالاترین استان‌ها در این زمینه هستیم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۱۰ تن و ۸۴ کیلو مواد مخدر کشف شد در حالی که در سال گذشته بیش از ۶ تن و ۲۸۳ کیلوگرم کشف شده بود که شامل ۸۱ باند مواد مخدر شد و به این ترتیب کشفیات در سال ۹۷، ۶۰درصد افزایش یافت.

سردار عباس زاده عنوان کرد: سال جاری در ۲ تریلیون و ۹۴۲ میلیارد ۴۵۱ میلیون تومان قاچاق کشف شد که موفق به افزایش ۲۷۴ درصدی کشف قاچاق نسبت به سال گذشته شدیم.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: متوفیان حوادث جاده‌ای خوزستان افزایشی نداشت و ۴ نفر کمتر از سال گذشته بود.

وی با تأکید بر ضرورت پرهیز از هنجار شکنی و اقدامات خطرساز در ۴ شنبه اخر سال، بیان داشت: اجازه هرگونه هنجارشکنی را نمی‌دهیم به ویژه اگر تعرضی به اموال عمومی و خصوصی صورت گیرد؛ ما هرسال تلفات جانی داریم که امیدواریم امسال با همراهی مردم، اتفاق خاصی نیفتد.

وی گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی خوب استان احتمال افزایش مسافران نوروزی به خوزستان وجود دارد و برنامه ریزی شده که در مسیر جاده‌ها و ورودی شهر‌ها و مناطقی که خلا انتظامی وجود دارد، ۸۰ ایستگاه موقت پلیس را مستقر خواهیم کنیم؛ امیدواریم با فعال بودن گشت‌ها و نیروها، یک امنیت قابل قبولی را داشته باشیم.

انتهای پیام/م

برخورد قاطع پلیس با سارقان در خوزستان

برچسب ها: پلیس آگاهی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.