توزیع شکر، برنج و مرغ در روستاهای اندیمشک

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک با اشاره به توزیع شکر و برنج در روستا‌ها گفت: از فردا توزیع مرغ نیز آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،هوشنگ ماکنالی‌زاده، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک تأمین کالا‌های اساسی در مناطق محروم و روستایی را اولویت مهم شهرستان عنوان کرد و گفت: شکر و برنج در روستا‌ها در حال توزیع است و از فردا توزیع مرغ منجمد آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حوزه تأمین میوه شب عید و کالا‌های اساسی در شهرستان ستاد تنظیم بازار برنامه‌ریزی شده بیان کرد: در این حوزه جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و شهروندان نگران تامین کالا‌های اساسی نباشند.

ماکنالی زاده اظهار کرد: برنج و شکر به میزان لازم موجود و با توجه به نیاز به مرور در حال تزریق به‌بازار بوده و شهروندان نگران کمبود کالا نبوده و با توجه به برنامه روزانه این ۲ کالای مصرفی به بازار با هدف تأمین نیاز شهروندان و ممانعت از سودجویی عرضه می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک با بیان اینکه ۱۱ محل برای عرضه کالا در شهرستان فعال است، افزود: با توجه به افزایش تقاضا ۷ مرکز فروش فوق‌العاده نیز در نظر گرفته و در حال توزیع هستند.

این مقام مسئول با تاکید بر نظارت بر بازار شهرستان اندیمشک از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف از قبیل: گران‌فروشی، احتکار و امتناع از عرضه کالا مراتب را به شماره تماس ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

توزیع کالا‌های اساسی در روستا‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.