دفتر اطلاعات گردشگری و توریستی در بافق افتتاح شد

دبیر ستاد خدمات سفر بافق گفت: تبلیغات اماکن گردشگری و ارائه خدمات به مسافران نوروزی از اهداف این دفتر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالعی دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان بافق در حاشیه افتتاح دفتر اطلاعات گردشگری و توریستی این شهرستان گفت: دفتر اطلاعات گردشگری و توریستی بافق راهنمایی گردشگران و تبلیغات اماکن گردشگری را عهده دار است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته طبق آمار اسکان، هتل‌ها و دستگاه‌های تردد شمار ۲۹۰هزار نفر از بافق دیدن کرده اند ادامه داد: پیش بینی می‌شود با فعالیت ۲۰نوروزگاه در شهرستان این آمار افزایش ۲۰درصدی داشته باشد.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان بافق مجموعه تفرجگاهی آبشار و پارک اهنشهر را دو نوروزگاه بزرگ برشمرد و افزود: پیش بینی می‌شود از هرکدام از این مجموعه بیش از ۲۵هزار نفر بازدید کنند.

طالعی با اشاره به فعالیت ۱۰بوم گردی در شهرستان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تاکید کرد:تمامی کمیته‌های ۱۰گانه خدمات سفر شهرستان و دستگاه‌ها آمادگی کامل را برای پذیرایی از مسافران و میهمانان دارند.

امام زاده عبدالله بن موسی بن جعفر، تلماسه‌های صادق آباد، پارک و دریاچه مصنوعی آهنشهر، مجموعه تفریحی آبشار، مسجد جامعه روستا‌های قطرم، باقر آباد، صادق آباد باجگان و بشکان بیشترین بازدید کنندگان ۹۵ شهرستان بافق را به خود اختصاص دادند.
بافق با ۴۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۱۰ کیلومتری یزد بر سر پنج راه ریلی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ی

افتتاح دفتر اطلاعات گردشگری و توریستی در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار