۹ هتل پنج و چهار ستاره در منطقه آزاد چابهار در حال ساخت است

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: ۹ هتل پنج و چهار ستاره به منظور استقبال و پذیرایی مناسب از گردشگران در این منطقه در حال ساخت است که با افتتاح آن‌ها بخشی از مشکلات اسکان مرتفع می‌شود.

۹ هتل پنج و چهار ستاره در منطقه آزاد چابهار در حال ساخت استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالرحیم کردی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار اظهار داشت: علاوه بر ساخت هتل ها، ۱۰ واحد بوم گردی نیز در سطح منطقه آزاد چابهار طراحی و در حال اجراست که اتمام و بهره برداری از آن‌ها شرایط گردشگری در این منطقه را برای گردشگران بیش از پیش مناسب‌تر می‌کند.

وی بیان کرد: در ۲ سال گذشته سعی کردیم با ساخت و راه اندازی هتل‌های سه ستاره و هتل آپارتمان بعلاوه یک واحد اقامتی بومگردی امکان سفر‌های ارزان به چابهار را فراهم کنیم ضمن اینکه برای نوروز امسال خانه‌های اجاره‌ای بسیاری نیز توسط ستاد اسکان مسافران در منطقه آزاد و شهر چابهار پیش بینی شده و گردشگران می‌توانند با آسودگی خاطر از خانه‌های اجاره‌ای رجیستر شده توسط ستاد اسکان استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه این شهرستان جذابیت‌ها و ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری و اقتصادی دارد، خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک علاوه بر افزایش امکانات رفاهی برای گردشگران هزینه‌های سفر به چابهار نیز کاهش می‌یابد.

وی بیان کرد: منطقه آزاد چابهار در حوزه گردشگری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و با راه اندازی «باشگاه دوستداران چابهار» قدمی در شعار امسال سازمان جهانی گردشگری «تحول دیجیتال در گردشگری» برداشته است.

کردی گفت: باشگاه «دوستداران چابهار» با استفاده از فرصت‌های ایجاد شده از طریق فناوری اطلاعات گردشگری منطقه آزاد و سواحل مکران در جنوب شرق ایران را گسترش و بروزرسانی می‌کند.

وی ادامه داد: امسال «باشگاه دوستداران چابهار» هزینه‌های سفر به منطقه آزاد چابهار را برای گردشگران کاهش داده و شرایط استفاده از فناوری‌های نوین دیجیتال در راهنمایی‌های سفر و بهره مندی آسان و کم هزینه از هتل ها، رستورانها، اماکن تفریحی، گردشگری، همچنین مراکز تجاری و خرید در این منطقه را برای آنان فراهم کرده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: همچنین این باشگاه نه تنها صنعت گردشگری منطقه آزاد بلکه گردشگری در تمام مناطق آزاد کشور و حتی گردشگری در ایران را متحول می‌کند.

وی گفت: منطقه آزاد چابهار جذابیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری طبیعت دارد که هنوز برای اغلب هموطنان ناشناخته است و «باشگاه دوستداران چابهار» قادر است این جذابیت‌ها را به گردشگران معرفی و بهره مندی آسان و کم هزینه از آن‌ها را برایشان فراهم کند.

انتهای پیام/ع

۹ هتل پنج و چهار ستاره در منطقه آزاد چابهار در حال ساخت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار