اسکان ۲۷هزار مسافر فرهنگی در مدارس استان اصفهان

رییس اداره تعاون ورفاه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در آستانه نوروز، دیشب ۲۷هزار مسافر فرهنگی در مدارس استان اصفهان اسکان داده شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آذر کیوان امیرپور رییس اداره تعاون ورفاه آموزش و پرورش استان اصفهان اسکان این تعداد فرهنگی را ۱۰ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بیان کرد و گفت: عمده این فرهنگیان که از استان‌های آذربایجان غربی و خوزستان وارد نصف جهان شدند در مدارس شهر اصفهان اسکان داده شدند.

وی، ۶۵ درصد اسکان دیشب فرهنگیان را در مدارس شهر اصفهان اعلام کرد و افزود: هزار و ۲۶۰ مدرسه در این استان برای اسکان فرهنگیان تجهیز شده که از این تعداد ۶۵۰ مدرسه در شهر اصفهان به فرهنگیان خدمت رسانی می‌کند.

رییس اداره تعاون ورفاه آموزش و پرورش استان اصفهان  تعداد کلاس‌ها برای میزبانی از مسافران فرهنگی را ۱۲ هزار و ۷۰۰ کلاس درس بیان کرد و گفت: از این تعداد هفت هزار و ۵۰۰ کلاس درس در شهر اصفهان آماده میزبانی از مسافران فرهنگی است.

شش ستاد هم در شهر اصفهان در خیابان‌های شمس آبادی، بزرگمهر، سه راه حکیم نظامی، کاوه و خیابان جی در تعطیلات نوروزی فعال است.

 
انتهای پیام/م 
 

۲۷هزار مسافر فرهنگی در مدارس استان اصفهان اسکان داده شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.