مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: امیر حسین هادی دانش آموز دبیرستان طلایه داران شهید ناصری موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره ادبی قطب ۲ مدارس سمپاد در رشته دلنوشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: برای اولین بار جشنواره ادبی نوجوان و جوان خوارزمی ویژه دانش آموزان متوسطه دوره دوم مدارس استعدا‌های درخشان قطب ۲، با حضور استان‌های خوزستان، اصفهان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری به میزبانی اهواز برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات دانش آموزان پسر مدارس سمپاد قطب ۲ کشور با شرکت در محور دلنوشته، با هم به رقابت پرداختند.

عبدی پور با اشاره به شرکت بیش از ۵۰۰ اثر در محور‌های مختلف جشنواره فردوسی و انتخاب تنها ۱۲ اثر، عنوان کرد: امیر حسین هادی دانش آموز دبیرستان طلایه داران شهید ناصری توانست با افتخار به کسب رتبه برتر این جشنواره در رشته دلنوشته نائل آید.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان ضمن تبریک به کلیه عوامل اجرایی و آموزشی دبیرستان طلایه داران شهید ناصری و دانش آموزان توانمند این آموزشگاه، گفت: مدارس سمپاد با داشتن منابع انسانی نخبه و مستعد نقش مهمی در آبادی و ساختن ایرانی خودکفا و سربلند دارد.

وی ادامه داد: محمدرضا راسته نماینده مدیر کل آموزش و پرورش استان با حضور در برخی از مدارس شهرستان بهبهان، از نزدیک روند فعالیت آموزشی را در روز‌های پایانی سال ۹۷ بررسی کرد.

عبدی پور درپایان گفت: خوزستان به دلیل وضعیت اقلیمی در شرایط خاصی به سر می‌برد و لازم است که کتاب درسی تا بودجه بندی اعلام شده، تدریس و فرآیند آموزشی دانش آموزان به شکل منظم و کامل اجرا شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.