استخراج گنج دفاع مقدس از طریق اردوهای راهیان نور

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بهترین استخراج گنج دفاع مقدس، از طریق سفر به اردوهای راهیان نور محقق می شود.

  سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که به میزبانی استان مازندران و با حضور کاروان های راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از سفرهای اثرگذار  و معنوی محسوب می شود که نسل امروزی را با وقایع و حماسه های دفاع مقدس آشنا می سازد، گفت:  امام خامنه ای بارها در سخنرانی هایشان به نکات کلیدی درباره اردوهای راهیان نور اشاره داشتند و ایشان فرموده اند که اردوهای راهیان نور ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است.

وی ادامه داد: زیارت با معرفت یعنی زیارت با بینش و بصیرت و یقینا شهدای دوران دفاع مقدس هم بر اساس معرفت و اعتقاداتشان بود که به جبهه های جنگ رفتند و جانشان را در راه اسلام و ولایت فقیه اهدا نمودند.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امام خامنه ای فرموده اند که باید از فناوری راهیان نور جهت استخراج گنجینه دفاع مقدس بهره ببریم و این یعنی اینکه بهترین استخراج گنج دفاع مقدس، از طریق سفر به اردوهای راهیان نور محقق می شود.

سردار باقرزاده در ادامه گفت: معتقدم که ما هنوز نتوانسته ایم هم لایحه های پر ارزش و رگه های ارزشمند این گنج بزرگ دفاع مقدس را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/ د

ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.