جاده چالوس یکطرفه شد

رییس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده کرج به مرزن آباد برای روان سازی ترافیک خبر داد.


سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد روزبعد از مرزن آباد به کرج ممنوع شد.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا پنج شنبه کرج به مرزن آباد یکطرفه شد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه هم اکنون راه‌های استان به جز جاده کیاسر –  سمنان به دلیل بارش برف شدید بسته است، گفت: جاده سوادکوه محدوده درون شهری منطقه سرخکلای زیراب بر اثر ریزش کوه مقطعی مسدود شده بود که باتلاش راهداران و پلیس راه مسیر پاکسازی شد و هم اکنون تردد در جریان است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: هم اکنون آمدو شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس سنگین و جاده سوادکوه محدوده جوارم و تونل شیرگاه نیمه سنگین گزارش شده است.

وی گفت:از لحاظ شرایط آب و هوایی ارتفاعات جاده هراز، کرج – چالوس، کیاسر – سمنان برفی و سوادکوه و دیگر مناطق استان بارانی است.

وی افزود: به دلیل ناپایداری و لغزندگی جوی، تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کوهستانی استان به کندی انجام می‌شود.

وی بر رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، توجه بیشتر به جلو ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ و حرکت با چراغ روشن در زمان بارش باران تاکید کرد.
وی گفت: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده‌های جاده کرج – چالوس و هراز و سوادکوه امروز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

 

محدودیت ترافیکی جاده چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار