کشف بیش از ۱۱ هزار عدد انواع مواد محترقه در شب چهارشنبه آخرسال

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۱ هزار و ۷۷۹ عدد انواع مواد محترقه در شب چهارشنبه آخرسال خبر داد

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف بیش از ۱۱ هزار و ۷۷۹ عدد انواع مواد محترقه در شب چهارشنبه آخرسال خبر داد و گفت: در این ارتباط تعدادی هنجارشکن که موجبات بی نظمی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را فراهم کرده بودند، شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با اشاره به اینکه برابر گزارش واصله در شب چهارشنبه آخرسال شاهد کاهش ۵۰ درصدی مصدومان حوادث ناشی از انفجار موادمحترقه بوده ایم، افزود: برابر آمار مرکز فرماندهی و کنترل پلیس ۲۴ نفر مصدوم که به صورت سرپایی درمان شدند.

سردار میرفیضی با اشاره به همکاری رسانه‌ها به ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی در تهیه وتولید هشدار‌های انتظامی و اجتماعی و انتشار گسترده آن در سطح استان برای پیشگیری و کاهش حوادث شب چهارشنبه آخرسال، نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه موثر دانست.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به رویکرد جامعه محوری و تعامل پلیس با اقشار مختلف مردم و سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی نظم و امنیت و سازمان‌های خدماتی و امدادی، گفت: با توجه به رویکرد کوچه محوری و محله محوری مراسم چهارشنبه آخرسال، مدیریت خانواده‌ها و مراقبت از فرزندان، امسال شاهد کاهش چشمگیر حوادث بوده ایم.

وی از شهروندان و هم استانی‌های مازندرانی خواست: پلیس با شعار نشاط بهاری با نظم و قانونمداری به استقبال بهار می‌رود و از مردم شریف استان و شهروندان گرامی انتظار دارد، با رعایت قانون و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری رسانند.
انتهای پیام/آ

چهارشنبه آخرسال آرام و بدون حادثه در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار