سینما بهمن در تعطیلات نوروز ۹۸ باز است

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج از اکران هفت فیلم نوروزی در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندجگفت: فیلم‌های "متری شش و نیم"، "زندانیها"، "ژن خوک" و "تختی" از جمله فیلم‌هایی هستند که در ایام نوروز اکران می‌شود.

حیدر مرادی افزود: در ایام نوروز همچنین فیلم‌های "چهار انگشت" به کارگردانی حامد محمدی، "رحمان ۱۴۰۰" به کارگردانی منوچهر هادی و فیلم سینمایی "آهوی پیشونی سفید سه" به نویسندگی و کارگردانی سیّدجواد هاشمی اکران خواهد شد.

وی گفت: از میان این فیلم ها، "متری شش و نیم" دارای ژانر اجتماعی، "تختی" زندگینامه جهان پهلوان غلامرضا تختی و "آهوی پیشونی سفید سه"، ویژه کودک و نوجوان است و چهار فیلم دیگر دارای ژانری کمدی هستند که هر کدام در چند سانس در سالن‌های پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می‌شوند.

مرادی افزود: اکران فیلم‌های نوروزی در پردیس سینمایی بهمن سنندج از ۲۹ اسفند آغاز شده و علاقمندان تا پایان تعطیلات می‌توانند در سانس‌های مختلف فیلم‌های مورد علاقه خود را به تماشا بنشینند.

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج با بیان اینکه نوروز ۹۷ بیش از ۱۰ هزار نفر فیلم‌های اکران شده را تماشا کردند، خاطرنشان کرد: پردیس سینمایی بهمن سنندج بدون درنظرگرفتن جمعیّت و تعداد سینما، در میان سینما‌های حوزه هنری کشور پس از کلان شهر‌های تهران، اصفهان و مشهد، بیشترین تعداد مخاطب را ایام نوروز ۹۷ داشت.

انتهای پیام/ع

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج از اکران هفت فیلم نوروزی در تعطیلات نوروز خبر داد.

برچسب ها: سینما ، اکران فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.