ادعای نتانیاهو: ایران «اطلاعات مهمی» درباره رقیب انتخاباتیم دارد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه دروغ پردازی‌ها علیه ایران مدعی شد ایران به «اطلاعات مهمی» درباره «بنی گانتس» رقیب اصلی انتخاباتیش دست یافته است.

ادعای نتانیاهو: ایران «اطلاعات مهمی» درباره رقیب انتخاباتیم داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران با هک کردن تلفن همراه «بنی گانتس» رقیب اصلی انتخاباتی او توانسته است به اطلاعات حساسی دست یابد.

در سخنرانی کوتاهی که به صورت زنده از محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی پخش می‌شد، نتانیاهو بدون آنکه شواهد و یا جزئیاتی در این زمینه ارائه کند مدعی شد ایران «اطلاعات حساسی» را در اختیار دارد.

او مدعی شد چیز‌های دیگری درباره محتویات تلفن همراه ژنرال سابق ارتش وجود دارد که باید فاش شود.

او در ادامه خطاب به گانتس افزود «ایرانی‌ها در مورد شما چه می‌دانند که از ما پنهان می‌کنید؟ و مهم‌تر از همه، هنگامی که ایران اطلاعات حساس شما را در اختیار شما می‌گذارد، شما به عنوان نخست وزیر چگونه با ایران برخورد می‌کنید؟ ایران که دشمن شماره یک ماست. این موضوع شایعه نیست؛ یک مسئله امنیت ملی است».

هفته گذشته گانتس در گزارش تلویزیونی تایید کرد سرویس اطلاعاتی داخلی شین بت متوجه شده است تلفن همراه او مورد حمله هکر‌ها قرار گرفته است. با این حال خود سازمان اطلاعاتی در این خصوص اظهارنظری نکرده است.

گانتس در گفتگو با «ایستگاه تلویزیونی شرکت خبری اسرائیلی» سه شنبه گفت: شین بت شش ماه پیش به او اطلاع داد که «یک مشکل کوچک وجود دارد و من حالا مواظب آن هستم».

با این حال، گانتس در مورد اینکه هکر‌ها ایرانی بوده‌اند چیزی نگفت و تنها به این نکته اشاره کرد که تلفن همراهش حاوی اطلاعاتی که بتواند امنیت ملی یا توانایی او را برای انجام وظایفش در صورت پیروزی در انتخابات نخست‌وزیری به مخاطره بیاندازد، نبوده است.

ایران این اتهام را که سرویس‌های امنیتی آن تلفن همراه گانتس را هک کرده‌اند رد کرده است.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفتگو با خبرگزاری ایرنا در این خصوص گفت: «مقامات رژیم صهیونیستی در دروغ‌پراکنی ید طولانی دارند».

در رقابت انتخاباتی رژیم صهیونیستی، گانتس تلاش می‌کند توجه عموم را به تصمیم دولت مبنی بر مبرا ساختن نتانیاهو از مظنون بودن در رسوایی معاهده زیردریایی آلمانی جلب کند. با این حال، نتانیاهو که این تخلفات را انکار می‌کند با سه مورد اتهام در پرونده‌های دیگر فساد روبروست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار