شهردار سنندج لحظاتی قبل از تحویل سال نو در جمع پاکبان‌ها

شهردار سنندج گفت : خدا را شاکرم که با پرداحت حقوق، عیدی و پاداش شرمنده خانواده کارکنان و کارگران شهرداری نشدم

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهردار سنندج به پاس تجلیل از زحمات شبانه روزی پاکبان‌های خدوم و زحمتکش شهرداری لحظاتی قبل از تحویل سال نو در جمع پاکبان‌ها حضور یافت و گفت: خدا را شاکرم که با پرداحت حقوق، عیدی و پاداش شرمنده خانواده کارکنان و کارگران شهرداری نشدم.

شهردار سنندج بهمراه جمعی از معاونین و مدیران شهرداری لحظاتی قبل از آغاز سال نودر جمع پاکبان‌های خدوم و زحمتکش حضور یافت.

شهردار سنندج به پاس تجلیل از زحمات شبانه روزی پاکبان‌های خدوم و زحمتکش شهرداری لحظاتی قبل از تحویل سال نو در جمع پاکبان‌ها حضور یافت.

 حشمت اله صیدی فرا رسیدن سال نو را به تمامی شهروندان بویژه خانواده کارکنان وکارگران خدوم وزحمتکش شهرداری تبریک گفت.

وی گفت: امسال عدم بموقع پرداخت حقوق برای تمامی مدیران شهرداری آزار دهنده بود و مجموعه مدیران شهرداری تمام توان خود را جهت پرداخت بموقع حقوق به کارگرفتند.


مهندس صیدی افزود: در دو ماهه پایانی سال تمامی مدیران بصورت شبانه روزی جهت پرداخت حقوق، معوقات، عیدی و پاداش تلاش نمودند وخدا را شاکرم که با پرداخت بموقع حقوق شرمنده خانواده کارکنان و کارگران شهرداری نشدم.

وی عنوان کرد: از زحمات شبانه روزی تمامی کارگران و کارکنان که با توجه به محدویت‌های مالی در خدمات رسانی به شهروندان بنحو احسن عمل کردید تقدیر و تشکر می‌نماییم.

وی ابراز امیدواری نمود: سال آینده بتوانیم با پرداخت بموقع حقوق موجبات رضایتمندی تمامی پرسنل شهرداری را فراهم نماییم.

انتهای پیام/ع

شهردار سنندج لحظاتی قبل از تحویل سال نو در جمع پاکبان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.