اجرای ۱۰۰ برنامه موسیقی زنده با مجوز در مازندران

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای اجرای ۱۰۰ برنامه موسیقی زنده، مجوز صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه در راستای افزایش نشاط اجتماعی، برنامه‌های متنوعی در زمینه موسیقی داریم، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای برگزاری ۱۰۰ برنامه موسیقی زنده، مجوز صادر کرده است.

وی با بیان اینکه واحد‌های پذیرایی آماده میزبانی از گردشگران هستند، افزود: امسال نوروز متفاوتی با تاکید بر افزایش اقتصاد گردشگری داریم.

فرزانه با بیان اینکه واحد‌های اقامتی و پذیرایی افزایش نرخ ندارند، گفت: نرخی که برای واحد‌های پذیرایی و اقامتی در مهرماه اعلام کردیم در ایام نوروز هم اعمال می‌شود و هیچ افزایش قیمتی نداریم.

 

۸۵ درصد از تیم خدمات اجرایی سفر مازندران ثابت هستند

مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ۸۵ درصد از تیم ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ثابت است و در جهت هم افزایی و هماهنگی و تسهیل امور، کار می‌کنیم.

وی افزود: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های ما نظارت در جهت ایجاد نشاط اجتماعی است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه مازندران با ظرفیت‌های گردشگری بی شمار اولویت اصلی استان در بحث توسعه و اقتصاد نیست، گفت: ظرفیت تخت استان مازندران برای اقامت مسافران حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تخت است.

حسنی افزود: از این تعداد ظرفیت تخت فقط ۵۸ هزارعدد از آن‌ها رسمی هستند که شامل هتل، متل، بوم گردی، مجموعه‌های مهمان پذیر است.

وی با بیان اینکه هیچ افزایش قیمتی برای اقامت در هتل‌ها و مراکز گردشگری مازندران در تعطیلات نوروز امسال نداریم، گفت: گردشگران نوروزی علاوه بر مراجعه حضوری به هتل‌ها، به صورت اینترنتی نیز به سایت مراکز اقامتی میتوانند مراجعه کنند.

مازندران مقصد سفر بسیاری از گردشگران در کشور 

مرتضی احمدی مشاور معاون گردشگری و ناظر عالی خدمات سفر مازندران نیز گفت: مازندران به عنوان مقصد سفر در کشور مطرح است، کسانی که به این استان سفر می‌کنند مقصد واحد دارند و برای جلب رضایت باید خدمات مناسب ارائه شود.

وی افزود: حمل و نقل، بهداشت و ایمنی جزو نیاز‌های پایه‌ای است که همه به دنبالش هستند و سپس جاذبه‌های گردشگری مطرح است بنابراین آماده سازی این جاذبه‌ها دارای اهمیت است.

برخورد با متخلفان اقتصادی در نوروز  

یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه با متخلفان اقتصادی در نوروز به شدت برخورد می‌شود.افزود: هدف ما این است از اقشار ضعیف حمایت کرده و با متخلفان اقتصادی به شدت برخورد کنیم.

ملکی گفت: کسانی که بخواهند به مردم ظلم کنند شعبه‌های تعزیرات مکلف هستند به شدت به این افراد برخورد کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران ادامه داد: تلفن ۱۳۵ و ۱۲۴ آماده پاسخگویی به شکایات مردمی است.

وی با بیان اینکه بازرسان تعزیرات حکومتی استان در مراکز فروش و عرضه کالا حضور مستمر دارند، گفت: بازرسان در صورت مشاهده تخلف  علاوه بر جریمه به نفع دولت، به نفع اشخاص حقیقی هم جریمه صادر می کنند.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: گردشگری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار