پیام تبریک امام جمعه قزوین به مناسبت سال نو

امام جمعه قزوین در پیام تلویزیونی آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی را تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت‌الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیام تلویزیونی آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

سلام عرض می‌کنم به همه مردان، زنان، جوانان، کودکان و اقشار مختلف مردم که در این مرز و بوم بنده خدا هستند و خدای متعال لطف و رحمتش را بر آن‌ها گسترده است.

ضمن تبریک سال نو از خدای متعال سال پیروزی، موفقیت و ره‌آورد‌های بزرگ الهی را تقاضا داریم.

در سالی که گذشت راهپیمایی عظیم، جهانی و بین المللی اربعین، کنگره بزرگ سه هزار شهید استان قزوین و راهپیمایی باشکوه و حماسی ۲۲ بهمن را داشتیم و امیداریم در سال پیش رو مشمول پیروزی‌ها و امید‌های بزرگ باشیم و شاهد گشایش در زندگی مردم،

رفع تنگدستی و بیکاری باشیم. امیدواریم هر روز امید مردم ما به زندگی بیشتر شود و دل‌های آحاد مردم نسبت به یکدیگر مهربان‌تر باشد و خدای متعال فضل، رحمت و نزولات آسمانی‌اش را شامل حال مردم ما قرار دهد.

امسال آغاز سال تقریباً با بهار معنوی یعنی ماه‌های رجب، شعبان و رمضان همراه شده است و امیدواریم همانطوری که زمین جشن شکوفایی، گل، عطر و حیات به خود می‌گیرد، ما نیز در بهار معنوی هر روز دل‌های آبادتر و مهربان‌تر و زندگی مملو از احترام نسبت به بزرگ ترها، پدران، مادران و پیران خانواده داشته باشیم و بزرگان نیز نسبت به نوجوانان و کودکان مهربان‌تر باشند.

ان‌شاء الله تحت رهبری جانشین امام زمان (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سالی با موفقیت‌های بزرگ، پیروزی‌های امیدبخش و مهربانی با یکدیگر در پیش داشته باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/ک

امام جمعه قزوین در پیام تلویزیونی آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی را تبریک گفت

برچسب ها: نوروز ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار