تاثیر برکسیت بر روح و روان مردم انگلیس/ غلبه «حس ناتوانی»، «عصبانیت» و «استرس» بر مردم این کشور

بنیاد «خیریه سلامت ذهنی انگلیس» با انجام یک نظرسنجی، نظر مردم این کشور درباره موضوع خروج از اتحادیه اروپا را جویا شد.

تاثیر برکسیت بر روح و روان مردم انگلیس/ غلبه «حس ناتوانی»، «عصبانیت» و «استرس» بر مردم این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس پرس، بر اساس یک نظرسنجی صورت گرفته از جامعه انگلیس که امروز جمعه منتشر شد از هر ده انگلیسی چهار نفر درباره برکسیت حس عصبانیت، عدم قدرت یا نگرانی دارند.

این نظرسنجی را بنیاد خیریه سلامت ذهنی انگلیس – ام اچ اف – انجام داده است تا بررسی کند نظر مردم انگلیس و احساس آنان درباره برکسیت چگونه است و انگلیسی‌ها درباره فرایند جدایی از اتحادیه اروپا چه حسی دارند، با این حس چگونه ارتباط برقرار می‌کنند و چگونه می‌خوابند.

این نظرسنجی نشان داد که ۴۳ درصد انگلیسی‌ها درباره برکسیت حس ناتوانی دارند، ۳۹ درصد از آن عصبانی‌اند و ۳۸ درصد هم نگران آن هستند. ۲۶ درصد از افراد هم گفته‌اند در دوازده ماه گذشته برکسیت هیچ حسی به آن‌ها نداده است. اما ۱۷ درصد هم گفته اند برکسیت به آن‌ها استرس بالایی وارد کرده و ۱۲ درصد هم از بی‌نظمی‌های خواب ناشی از این طرح شکوه کرده‌اند. برخی نیز -حدود نه درصد- گفته‌اند برکسیت در آنان حس امید ایجاد کرده، سه درصد خوشحال بوده‌اند و دو درصد هم به آن اطمینان دارند.


بیشتر بخوانید: نارضایتی مردم انگلیس از عملکرد دولت به پایین‌ترین سطح در ۲۰ سال اخیر رسید


این در حالی است که در جریان برگزاری همه‌پرسی برکسیت که در سال ۲۰۱۶ درباره ماندن یا خروج انگلیس از اتحادیه اروپا برگزار شد ۵۲ درصد به خروج انگلیس از این بلوک رای دادند و ۴۸ درصد گفتند که ماندن در این اتحادیه را ترجیح می‌دهند.

مارک رولند رئیس بنیاد ام اچ اف در گفتگویی با فرانس پرس گفت: آن‌هایی که به ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا رای داده بودند سه برابر سطح استرس بالاتری نسبت به آن‌هایی دارند که رای‌شان خروج انگلیس از این اتحادیه بود.

بنیاد خیریه ام اچ اف در سال ۱۹۴۹ تاسیس شد و هدف آن کمک به مردم برای فهمیدن، محافظت و درک سلامت روان و ذهنشان بوده است. این نظرسنجی با کمک شرکت نظرسنجی یوگاو و به صورت آنلاین از میان ۱۸۲۳ بزرگسال بین بازه زمانی ۱۲ و ۱۳ مارس برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
مردم انگلیس در کل تعادل روحی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
روح وروانشون در کل بهم ریخته این انگلیسی ها ی خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
ننگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۱۵:۲۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
برکسیت شروع پایان سلطه بریتانیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
به مردم خودشونم رحم نمیکنن
آخرین اخبار