۴۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شروع سفر‌های نوروزی، از ۲۸ اسفندماه تا صبح امروز حدود ۴۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این استان بازدید کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ،  محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت : از ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا صبح یکم فروردین حدود ۴۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان اعم از طبیعی، تاریخی و مذهبی بازدید کرده‌اند.

وی  افزود: در این مدت ۳۴ هزار نفر در اماکن قامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌سراها، خانه‌مسافرها، کمپ‌ها و ... اسکان یافتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بقعه مطهر بی‌بی‌حکیمه (س) در شهرستان گچساران با پنج هزار و ۴۰۰ بازدید‌کننده تاکنون بیشترین آمار بازدید را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: پس از بی‌بی‌حکیمه، چشمه بلقیس چرام با سه هزار و ۶۰۰ بازدیدکننده و دشتک دیل با سه هزار و ۴۰۰ بازدیدکننده شاهد حضور بیشترین تعداد گردشگران بوده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاسیسات گردشگری استان شامل مراکز اقامتی و رستوران‌ها هیچ افزایش نرخی در ایام نوروز ندارند.

باقری از برگزاری جشنواره‌های بهاری در همه شهرستان‌های استان خبر داد و ابراز کرد: نخستین جشنواره بهاری استان روز چهارم فروردین‌ماه در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

جشنواره بهاری در همه شهرستان های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.