پمپئو: خدا ترامپ را برای نجات اسرائیل فرستاده است!

وزیر امور خارجه آمریکا پس از بازدید از دیوار ندبه در اظهاراتی مدعی شد خداوند دونالد ترامپ را برای حفاظت و نجات اسرائیل فرستاده است.

ادعای پمپئو: خداوند دونالد ترامپ را برای حفاظت و نجات اسرائیل فرستاده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه ان بی سی نیوز، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز گذشته در مصاحبه تلویزیونی با شبکه مسیحیان آمریکا -- سی بی ان-- مدعی شد خداوند دونالد ترامپ را برای حفاظت و نجات اسرائیل فرستاده است.

وزیر امور خارجه آمریکا این ادعا را در حالی مطرح کرد که روز گذشته به همراه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دیوار ندبه بازدید کرد.

پمپئو در کنفرانس خبری مشترک با «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی، گفته بود «اسرائیل هیچ دوستی بهتر از آمریکا ندارد و این دوستی در غالب کلمات نیست و برای بهره‌مندی هر دو طرف است».

پمپئو در این مصاحبه اشاره‌ای به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که گفته بود واشنگتن باید به طور کامل حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را به رسمیت بشناسد، نکرد. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پیش‌تر اعلام کرده بود اینک زمان آن فرا رسیده است که واشنگتن به طور کامل حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را به رسمیت بشناسد. این اظهارنظر علاوه بر اتحادیه اروپا، واکنش روسیه و ترکیه را به دنبال داشته است.

اقدام آمریکا در حمایت از الحاق جولان به اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی، پس از آن روی می‌دهد که دولت ترامپ، ۲۴ اردیبهشت ۹۷ در اقدامی تحریک‌آمیز، سفارت این کشور را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل کرد. این اقدام که با مخالفت و تحریم بسیاری از کشور‌های جهان از جمله اتحادیه اروپا همراه بود، موجی از خشم و انزجار را در کشور‌های مختلف اسلامی و عربی ایجاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار