جانشین پلیس راه استان گیلان:

سهولت تردد در جاده‌های گیلان/به جز محور پونل به خلخال همه محور‌های استان باز است

جانشین پلیس راه گیلان گفت: در حال حاضر ترافیک در همه محور‌های ورودی و خروجی استان روان است و تردد به سهولت انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه گیلان گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در حاشیه راه و همچنین بر اساس اعلام تیم‌های گشت و کنترل پلیس راه، هم اکنون ترافیک در همه محور‌های ورودی و خروجی استان روان است و تردد به سهولت انجام می‌شود.

وی، به مساعد بودن شرایط جوی استان اشاره کرد و از رانندگان خواست با سرعت مجاز در جاده‌های استان تردد و از رفتار‌های پرخطر پرهیز کنند.

جانشین پلیس راه گیلان ، با بیان اینکه به جز محور پونل به خلخال همه محور‌های استان باز است، افزود: محور پونل به خلخال  به دلیل سیل چند ماه گذشته مسدود است و رانندگان می توانند از مسیر اسالم به خلخال تردد کنند.

سرهنگ جابر صفاری، از وقوع ۱۱ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های استان خبر داد و افزود: در شبانه روز گذشته ۱۱ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر آن ۱۷ نفر مصدوم و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

 وی گفت: عدم توجه به جلو، سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی از مهمترین علت‌های سوانح رانندگی در استان است.

جانشین پلیس راه گیلان، با بیان اینکه اوج وقوع سوانح رانندگی در جاده‌های گیلان ساعت ۱۶ تا ۲۰است، افزود: برای جلوگیری از هرگونه سوانح رانندگی باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد.

سرهنگ جابر صفاری، به ورود مسافران به استان اشاره کرد و گفت: گردشگران با پرهیز از رفتار‌های پر خطر از جمله سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو، رعایت فاصله طولی و عدم استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی می‌توانند ضمن جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، همچنین با خاطره خوشی گیلان را ترک کنند.

وی افزود: از ۲۵ اسفند پارسال، آغاز طرح نوروزی پلیس راه تاکنون ۱۴۸ فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داد که بر اثر آن ۷ نفر جان خود را از دست دادند و ۸۱ نفر مجروح شدند.

جانشین پلیس راه گیلان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/م.ع

ترافیک در جاده‌های گیلان روان است

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.