مدیرکل آموزش و پرورش فارس؛

اسکان بیش از ۱۰۰ هزار مسافر در اماکن آموزش و پرورش فارس

مدیرکل آموزش و پرورش از اسکان بیش از ۱۰۰ هزار مسافر در اماکن متعلق به این اداره کل در سراسر فارس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی‌عسکر نجفی مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تا صبح امروز ۳۰۸ هزار و ۱۳۹ نفرروز میهمان در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان یافته‌اند.

وی افزود: کلاس‌های اختصاص یافته برای اسکان میهمانان نوروزی در سه گروه شامل کلاس‌های ویژه، کلاس‌های گروه الف. و کلاس‌های گروه ب. است که هرکدام متناسب با امکاناتی که در آن‌ها وجود دارد تعریف شده‌اند.

عسکری ادامه داد: کلاس‌های گروه الف. مجهز به امکاناتی از جمله یخچال، تلویزیون، فرش، پتو، حمام و ...، کلاس‌های گروه ب. که تعدادشان به نسبت کلاس‌های گروه الف. کمتر است دارای امکاناتی شامل فرش، پتو، تلویزیون است و برای هر مدرسه از گروه ب. یک یخچال به شکل متمرکز پیش بینی کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: سوئیت ها، مهمان سراها، خانه‌های معلم و خوابگاه‌های دانش آموزی نیز برای پذیرش و پذیرایی از فرهنگیان عزیز آماده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: استان فارس در ۵ سال گذشته موفق به کسب مقام اول در پذیرش مسافران نوروزی شده که این امر در نتیجه تلاش‌ها و اقدامات انجام شده توسط همکاران عزیزمان در ستاد‌های اسکان شهرستان‌ها و مناطق استان بوده است.
انتهای پیام/م

اسکان مهمانان نوروزی در اماکن آموزش و پرورش فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار