در مصاحبه با فاکس‌نیوز

وزیر خارجه آمریکا باز هم ایران را به ادامه تحریم‌ها و تشدید فشارها تهدید کرد

وزیر خارجه آمریکا در ادامه اظهارات ضدایرانی خود در دیدار با مقامات صهیونیستی بار دیگر ایران را به ادامه فشارهای تحریمی تهدید کرد.

وزیر خارجه آمریکا باز هم ایران را به ادامه تحریمها تهدید کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا بار دیگر ضمن تکرار ادعاهای همیشگی خود علیه ایران مدعی شد فشارهای سیاسی و اقتصادی آمریکا علیه ایران همچنان ادامه خواهد داشت.

وزیر خارجه آمریکا که برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی رفته است، این اظهارات را در گفتگو با خبرنگار فاکس‌نیوز در قدس بیان کرده است.

پمپئو در خصوص تلاش آمریکا برای مقابله با قدرت منطقه‌ای ایران ادعا کرد: «همانطور که می‌بینید ما تاکنون شبه‌نظامیان (تحت حمایت ایران) در عراق را به فهرست گروه‌های تروریستی اضافه کردیم. فرماندهان ارشد سپاه پاسداران ایران را شناسایی کردیم. مشاهده می‌کنید که ما مؤسسات مالی و عوامل مالی شناسایی کردیم که که در انتقال پول به نیروهای یمنی، حماس، و حزب‌الله و حمایت از آنها نقش داشتند، این دولت (آمریکا) اقدامات جدی برای مقابله با اقدامات ایران در منطقه انجام داده است».

مایک پمپئو روز چهارشنبه هم در مصاحبه با شبکه سعودی العربیه به تکرار ادعاهای بی‌اساس خود پرداخته و گفته بود: در کاهش نفوذ ایران در عراق، سوریه و یمن شکست نمی‌خوریم.

پمپئو همچنین  با ادعای وابستگی جنبش انصارالله یمن به ایران و بدون اشاره به جنایات ائتلاف سعودی در این کشور افزود: با اعمال فشار به ایران، انصارالله را مجبور خواهیم کرد که به توافق سوئد (استکهلم) پایبند باشد.

دیدار وزیر خارجه آمریکا با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی همزمان با اعلام حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان اشغالی سوریه از سوی رئیس‌جمهور آمریکا انجام شد.

 دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روزپنجشنبه در حساب توییتر خود اعلام کرد زمان آن رسیده است که این کشور حاکمیت اسرائیل بر جولان اشغالی را به طور کامل به رسمیت بشناسد.

او در حساب توییتر خود نوشت: پس از ۵۲ سال، زمان آن رسیده که آمریکا به طور کامل حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را به رسمیت بشناسد که این مسئله اهمیت امنیتی و استراتژیک بسیار زیادی برای اسرائیل و ثبات منطقه‌ای دارد.

دقایقی بعد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ذوق‌زدگی از این تصمیم ترامپ در توییتر خود نوشت: در زمانی که ایران به دنبال آن است که از سوریه به عنوان سکویی برای نابودی اسرائیل استفاده کند، رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی شجاعانه حق حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را به رسمیت شناخته است. ممنون، رئیس‌جمهور ترامپ.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
انشالله نابودی کاخ سفید امریکا
آخرین اخبار