ثبت ۲۰۳ هزار تردد در جاده‌های مازندران

دو روز گذشته ۲۰۳ هزار و ۵۶۰ تردد در جاده‌های مازندران به ثبت رسید.

ثبت ۲۰۳ هزار تردد در جاده‌های مازندران

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران صبح امروز در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس در ساری، گفت:: دو روز گذشته بیش از ۲۰۳ هزار و ۵۶۰ تردد در جاده‌های استان به ثبت رسید که برابر آمار‌ها استان مازندران در رتبه اول کشوری قرار دارد.

وی افزود: با اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی و انتظامی در سطح شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی استان و اتخاذ تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی با توجه به افزایش بار ترافیکی و وضعیت جوی نامناسب در محور‌های هراز، کندوان و سوادکوه اقدامات ویژه‌ای برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و مسافران نوروزی در نظر گرفته شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ثبت ۲۰۳ هزار و ۵۶۰ تردد خودرو طی دو روز گذشته در محور‌های مواصلاتی استان، گفت: برابر آمار‌ها استان مازندران بیشترین تردد در کشور را طی دو روز گذشته داشته است که در بین محور‌های استانی محور سوادکوه بیشترین تردد ثبت شد.

سردار میرفیضی از ثبت اقامت یک میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر و گردشگر در سطح اماکن اقامتی در استان خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه‌ها و سازمان‌ها از همه ظرفیت‌ها برای اسکان مسافران در سطح استان استفاده شده است.

وی با اشاره به استفاده از ابزار‌های نوین فنی در محور‌های مواصلاتی از جمله دوربین‌های نظارتی، دوربین‌های هوشمند پلاک خوان در راستای افزایش انضباط ترافیکی، از بهره گیری دستگاه‌های دوربین البسه در حوزه‌های پلیس راهور و پلیس راه و کلانتری‌ها خبر داد.

سردار میرفیضی استفاده از دست افزار‌ها و موقعیت یاب گشت‌های انتظامی در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان را از دیگر اقدامات پلیس در ایام تعطیلات نوروز برای ارئه خدمات بهینه و مناسب به مسافران برشمرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از کاهش ۶۲ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی از ۲۵ اسفندماه تا اول فروردین ماه سال جاری خبر داد و افزود: در حوزه کشفیات جرایم شاهد افزاش ۴۶ درصدی کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی از شهروندان و مسافران نوروزی که استان مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کرده اند، خواست: با رعایت قوانین و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

سردار هادی شیرزاد رئیس اینترپل نیروی انتظامی کشور نیز بر استفاده ظرفیت هنر و رسانه در تسهیل ماموریت‌های نیروی انتظامی تاکید کرد.

سردار خدابخش کتولی نژاد نماینده بازرسی کل ناجا نیز در جلسه صبح امروز قرارگاه نوروزی پلیس مازندران در ساری، نقش تجزیه و تحلیل آماری و آسیب شناسی جرایم را در کاهش و پیشگیری از وقوع جرم مهم ارزیابی کرد.

انتهای پیام/آ

مازندران رتبه نخست در تردد جاده‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.