بسیج امکانات گتوند برای میزبانی از مسافران نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گتوند گفت: امکانات این شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی بسیج شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یعقوب نگهداری رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گتوند با اشار به تشکیل کمیته های ۱۰ گانه ستاد خدمات سفر شهرستان گتوند از هفته های قبل گفت: جلسات متعدد ستاد خدمات سفر از ماه های گذشته در فرمانداری تشکیل شده است. شهرستان گتوند با توجه به ظرفیت های موجود هرساله پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور است. به همین دلیل امسال با تدارک و تمهیدات اندیشیده شده، آمادگی بیشتری برای پذیرایی از گردشگران نوروزی داریم.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته بخش خصوصی نیز در کنار دستگاه های اجرایی آمادگی لازم برای میزبانی را دارد که بیش از ۹ اقامتگاه بوم گردی، خانه باغ و سفره خانه سنتی برای اسکان و پذیرایی از مسافران مهیا شده است.

نگهداری بیان داشت: شهرداران گتوند، صالح شهر، ترکالکی، سماله و جنت مکان، اقدامات لازم را برای آماده سازی پارک ها و بوستان ها، نصب المان ها، راه اندازی کمپ های سیار و راهنمایان مسافر گردشگری در ورودی شهرها و پاکسازی و زیباسازی شهرها انجام داده اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گتوند با بیان بسیج شدن امکانات شهرستان گتوند برای میزبانی از مسافران  اظهار کرد: کمیته خدمات اسکان مسافر با محوریت آموزش و پرورش شهرستان گتوند نیز تشکیل شده و مدارسی که شرایط و کیفیت پذیرایی از میهمانان نوروزی را دارند با تجهیز امکانات مورد نیاز برای اسکان مسافران اختصاص داده شده اند.

این مقام مسئول در پایان در خصوص نظم و امنیت، بهداشت و امداد رسانی در ایام نوروز گفت: دستگاه های انتظامی اطلاعاتی، بهداشت و درمان و فوریت های پزشکی، هلال احمر ودیگر دستگاه های ذیربط از ابتدا تا پایان نوروز در کنار مردم هستند.

انتهای پیام/ ن

امکانات گتوند برای میزبانی از مسافران نوروزی

برچسب ها: نوروز ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.