رونق تولید و توسعه اقتصادی در گرو مشارکت همه جانبه مردم است

امام جمعه موقت سنندج گفت: رونق تولید و توسعه اقتصادی در گرو مشارکت همه جانبه مردم و احساس مسوولیت مدیران و مسوولان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج ضمن تبریک سال نو و همپنین میلاد حضرت علی (ع) به همه ایرانیان و مسلمانان جهان گفت: امیدواریم از ایام مبارک ماه رجب به بهترین نحو بهره ببریم تا در ماه مبارک شعبان و رمضان آمادگی بیشتری برای انجام فرایض دینی داشته باشیم.
وی در ادامه خطبه‌های این هفته با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جدید با محوریت رونق تولید ملی، افزود: امیدواریم در سایه انسجام و مشارکت گسترده مردمی و تلاش مسوولان شاهد کاهش دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی در جامعه باشیم.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته خواستار تلاش همه جانبه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی شد و افزود: فرهنگ غنی مردم کردستان همواره مهمان نوازی را به عنوان شاخصی مهم دربرداشته است و این ویژگی فرهنگی باید همیشه حفظ شود.
ماموستا حسینی همچنین از خانواده‌های کردستانی در خصوص فرهنگ‌سازی در شب چهارشنبه‌سوری و شب نوروز تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه امسال کمترین تلفات را داشتیم و این امر با مشارکت و احساس مسوولیت خانواده‌ها میسر شد.

وی در ادامه از مردم خیرخواه کردستان در خصوص کمک به نیازمندان و مستمندان تقدیر کرد و گفت: در این بازه زمانی که دستگاه‌های دولتی با مشکل بودجه مواجه هستند شاهد نقش‌آفرینی خیرین هستیم و این نعمتی بزرگ است.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های این هفته از امنیت و سلامت به عنوان دو نعمت بزرگ الهی نام برد و از نمازگزاران سنندجی خواست که همواره شکرگذار این نعمت‌ها باشند.

انتهای پیام/ع

رونق تولید و توسعه اقتصادی در گرو مشارکت همه جانبه مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.