افزایش ۲۰ درصد اقامت مسافران/بیش از ۸۷ هزار گردشگر از کرمانشاه بازدید کردند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از ورود بیش از ۸۷ هزار گردشگر به استان خبر داد.

افزایش ۲۰ درصد اقامت مسافران/بیش از ۸۷ هزار گردشگر از کرمانشاه بازدید کردندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  کیکاووس جلیلیان  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه  اظهار داشت: طی روز‌های اخیر ۸۷ هزار و ۱۲۰ گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی ودست ساز استان بازدید به عمل آمده است که  طاق بستان، بیستون، معبد آناهیتا، تکیه بیگلر بیگی و تکیه معاون الملک بیشترین بازدید‌ها را به خود اختصاص داده است.

وی از اقامت ۴۵ هزار ۹۰۰ نفر در سطح استان خبر داد و افزود: یک هزار و ۱۲۰ نفر از این افراد در هتل، ۲۲۵ نفر در هتل آپارتمان، ۷۰۵ نفر در مهمان پذیر، ۳۳۸ نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی، ۹ هزار و ۱۳۵ نفر در مراکز اقامتی، شش هزار و ۹۸۸ نفر در مدارس، ۱۸ هزار و ۵۷۵ نفر در چادر‌ها اقامت یافتند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بیشترین اقامت مسافران در مهمان سراها، خوبگاه‌های دانشجویی، کمپ‌های شهرداری و مدارس بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل از این نظر ۲۰ درصد افزایش داشته‌ایم.


انتهای  پیام/ز


طاق بستان بیشترین بازدید آثار تاریخی کرمانشاه ثبت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار