ترافیک سنگین در محور‌های مواصلاتی قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: هم اکنون در سه آزادراه استان شاهد ترافیک سنگین هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور‌های مواصلاتی استان به خصوص آزاد راه‌های قزوین – رشت، قزوین- زنجان و قزوین – کرج شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سرهنگ یگلری ادامه داد: با توجه به اینکه قزوین استان گذر است و هموطنان زیادی از غرب، شرق و شمال کشور وارد استان قزوین می‌شوند و پس از ساعت‌ها رانندگی خسته و خواب آلود هستند انتظاریم در طول مسیر در زمان خستگی و خواب آلودگی با هدایت خودرو به پارکینگ مناسب و استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به ترافیک سنگین در محور‌های مواصلاتی، رانندگان از تغییر مسیر ناگهانی خودداری و فاصله طولی را رعایت کنند.

سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه عوارضی‌های قزوین- زنجان و قزوین –کرج به جزء قزوین – رشت دارای گیت‌های الکترونیکی پرداخت عوارضی است رانندگان می‌توانند با احتیاط و بدون توقف از محل عوارضی عبور کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین از تمامی رانندگان خواست: در طول مسیر سفر از عجله و شتاب زدگی در رانندگی و حرکت با دنده عقب خودداری و در هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

انتهای پیام/ک

وضعیت راه های استان قزوین

برچسب ها: ترافیک ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار