حل مشکل گاز برخی مناطق قائم شهر تا فردا

گاز برخی مشترکان منطقه بالاتجن قائم شهر که به دلیل سیلاب قطع شده بود تا فردا کاملا وصل می‌شود.

احمدپور مدیر عامل شرکت گاز مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: وقع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها سبب خسارت به شبکه انتقال گاز و ایجاد مشکل برای حدود ۱۵ هزار خانوار شده بود که با تلاش شبانه روزی این مشکل اکنون حل شده است.
وی با بیان اینکه کمتر از ۲۰۰ خانوار منطقه بالاتجن قائم شهر اکنون مشکل گاز دارند، افزود: با توجه به طغیانی بودن این رودخانه امکان تعمیر خط اصلی اکنون وجود ندارد به همین دلیل با نصب خط لوله فشار ضعیف و انتقال گاز از شیرگاه و بابل تلاش شد این مشکل حل شود.
 
احمدپور بر لزوم صرفه جویی ساکنان دیگر مناطق قائم شهر در استفاده از گاز طبیعی تاکید کرد و افزود:هیچ مشکلی در تامین گاز وجود ندارد و صرفا به خاطر آسیب به خط لوله اصلی این مشکل ایجاد شده است که تا فردا این مشکل نیز حل می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: پرسنل اداره گاز قائم‌شهر پس از تلاش شبانه‌روزی موفق شدند تا مشکل گاز قسمتی از منطقه بالاتجن شهرستان قائم‌شهر را رفع کنند و از مسیر دیگری گازرسانی را برای اهالی منطقه فراهم کنند.

وی افزود: اگر مصرف‌کنندگان در استفاده از گاز صرفه‌جویی کنند احتمال قطع دوباره گاز در روستا‌های بالادست بالاتجن وجود ندارد.

احمدپور  از مردم خواست در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا خط لوله اصلی گاز که در سیل اخیر تخریب شد بطور کامل درست شود.

انتهای پیام/ک


حل مشکل گاز طبیعی مناطق سیلزده

برچسب ها: خسارت سیل ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار