اقتصاد و معیشت مردم ضرورت اول کشور

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، گفت:ضرورت اول کشور در شرایط حاضر، موضوع اقتصاد و معیشت مردم است.

اقتصاد و معیشت مردم ضرورت اول کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه،در اولین جلسه با معاون اشتغال و کارآفرینی، تعاون و روابط کار، ایجاد اشتغال و تثبیت آن را مهمترین برنامه کاری اداره کل در استان را برشمرد و گفت: ضرورت اول کشور در شرایط حاضر، موضوعِ «اقتصاد و معیشت مردم» است.


 وی بیان کرد : نام گذاری سال ١٣٩٨ از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز با عنوان سال «رونق تولید» حکایت از توجه ایشان به لزوم تلاش همگانی برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی کشور است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به نام سال «رونق تولید»، ابراز امیدواری کرد که با فراهم کردن لوازم «تولید» در سال جدید شاهد «رونق تولید» و «بهبود وضعیت اقتصاد» و《رونق کسب و کار و اشتغال پایدار》باشیم.

حسن عزیزی  گفت: برای دستیابی به ثبات اقتصادی و بهبود معیشت، توجه به «تولید» و «رونق تولید» از مهمترین مسائلی است که موجب افزایش و اعتبار ارزش پول ملی، بالا رفتن قدرت خرید و افزایش اشتغال در کشور خواهد شد.

وی افزود: برای رسیدن به اشتغال پایدار از مسیر توجه ویژه به عوامل انسانی و توانمند نمودن بنگاه‌های اقتصادی استان و تجهیز آن به فناوری‌های روز دنیا محقق خواهد شد.

وی گفت: سال نو را با امید به روز‌های خوب و انگیزه برای رویش و بالندگی اقتصادی و رونق هرچه بیشتر کسب و کارآغاز می‌کنیم و سالی سرشار از زندگی و بالندگی را برای جامعه کار و تلاش و تعاون استان آرزومندیم.

 

انتهای  پیام/ز

 

دستیابی به ثبات اقتصادی و بهبود معیشت

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار