در نهمین روز فروردین ماه انجام می‌شود؛

کاروانسرای فرسفج میزبان جشنواره فرهنگی ـ. ورزشی

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان از جشنواره فرهنگی ـ. ورزشی فرسفج در نهمین روز فروردین در پارک کمربسته و کاروانسرای فرسفج خبر داد.

کاروانسرای فرسفج میزبان جشنواره فرهنگی ـ. ورزشیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، میثم الوندی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان با اشاره به برگزاری مانور ستاد خدمات سفر شهرستان در راستای آمادگی کامل به منظور خدمات‌دهی بهتر در ایام نوروز در روز ۲۵ اسفندماه سال گذشته اظهار کرد: فعالان تئاتر تویسرکان در قالب کارناوال شادی «نوروز سلام» در روز‌های پایانی سال ۹۷ فعالان تئاتر از میدان فرشید تا میدان جانبازان اجرای برنامه داشتند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی راهنمایان گردشگری با همکاری انجمن گردشگری پنهان در موزه تاریخ و فرهنگ با هدف راهنمایی و کمک به گردشگران و میهمانان نوروزی به این شهرستان افزود: برنامه مختص آغاز سال تحویل سال نو توسط گروه آوای «باربد» و تئاتر در محوطه شهرداری تویسرکان اجرا شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان مراسم سال تحویل سال نو در گلزار شهدا، استقبال از نخستین مسافر نوروزی با حضور اعضای ستاد خدمات سفر از میدان جانبازان، عیادت از بیماران و کارکنان بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) را از برنامه‌های ویژه نوروز در تویسرکان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه «کودک، خانواده و گردشگری» در پارک کمربسته سرکان برگزار خواهد شد ادامه داد: گردهمایی نوروزی «شعر و موسیقی تویسرکان» دیگر برنامه تعطیلات نوروز است که در جوار آرامگاه میررضی آرتیمانی برگزار می‌شود.

الوندی از برگزاری جشنواره غذا و شیرینی‌های محلی در تویسرکان خبر داد و گفت: پنجم فروردین به مناسبت تعطیلات نوروز در در تالار ارغوان اجرا خواهد شد.

وی از جشنواره فرهنگی و ورزشی و غذا‌های محلی شهر سرکان و فرسفج در نهمین روز فروردین ماه سال جاری به بهانه تعطیلات نوروز در پارک کمربسته و کاروانسرای فرسفج خبر داد.
انتهای پیام/ج

کاروانسرای فرسفج میزبان جشنواره فرهنگی ـ. ورزشی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.